In viata, precum si in organizatii, conflictele nu sunt doar diverse, ci si inevitabile.
In definitiv, oamenii reprezinta cea mai importanta resursa a unei organizatii, iar felul in care alegem sa le aratam acest lucru influenteaza implicit si modul in care ea functioneaza.
Din cuprinsAbordarea multiperspectivalaProblematica lideruluiMotivarea resursei umaneEvitarea si acceptarea/stimularea conflictuluiManagementul cunoasterii.
Avand la baza experiente si exemple proprii, oferim o descriere a factorilor si elementelor care au un rol central in cadrul organizatiilor.
In prezentarea aspectelor legate de problematica liderului, strategii de solutionare a conflictelor, motivatia si fericirea angajatilor, am ales sa ne concentram pe o latura mai putin luata in considerare: latura umana.
Dorim sa transmitem ideea ca, in incercarea de a conduce mai eficient o organizatie, de a deveni lideri mai buni sau de a gestiona conflicte, elemente precum compasiunea, nevoile si dorintele oamenilor ar trebui sa primeze.
Indiferent de natura sau complexitatea acestora, atat pentru noi, cat si pentru o organizatie, gestionarea lor a devenit insa una dintre cele mai mari provocari.
Am incercat, prin intermediul acestei carti, sa venim cu o abordare multiperspectivala desprinsa in principal din situatii concrete.
In viata, precum si in organizatii, conflictele nu sunt doar diverse, ci si inevitabile