Descriere YEO:
Pe YEO găsești Managementul reputatiei in mediul online de la Diana-Maria Cismaru, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Managementul reputatiei in mediul online - Diana-Maria Cismaru din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 29 Lei
Caracteristicile produsului Managementul reputatiei in mediul online
- Brand: Diana-Maria Cismaru
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 24-02-2025 01:36:00
Comandă Managementul reputatiei in mediul online Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Managementul reputatiei in mediul online de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
In ultimul sfert de veac, evolutia societatii romanesti s-a realizat cu dificultate, sub semnul unor blocaje care au fost dizolvate adesea doar prin intermediul crizelor. Cristalizarea
reputatiei ca valoare este una din expresiile acestui proces de maturizare, in cadrul caruia se dezvolta nu doar tendinte si fenomene noi in spatiul social, ci si domenii de practica si cercetare. Ca mediu de expresie si existenta, social media au jucat, adesea, rolul de factor de amplificare al tensiunilor si dilemelor cronicizate ale organismului social. In aceasta logica, Internetul devine un spatiu supraordonat in care nu exista "dreptul la uitare", mai ales in ceea ce priveste continuturile negative, fie ca acestea sunt intemeiate sau neintemeiate. Astfel, managementul
reputatiei in spatiul
online a devenit nu numai un proces necesar si o determinanta a performantei in spatiul fizic, dar si, de multe ori, o adevarata lupta care trebuie gestionata in mod strategic si proactiv de catre organizatii si actori publici. Dupa o prima parte dedicata rolului social media ca instrumente in comunicarea strategica in spatiul public, cartea de fata prezinta, in premiera in limba romana, modelul propus de autoare pentru evaluarea
reputatiei in
mediul online - model construit prin conectarea cu teoriile clasice ale domeniului, dar si cu elementele strategiilor de comunicare folosite in practica. Modelul prezentat este ilustrat prin cercetari de tip academic si, totodata, prin proiecte implementate in practica de catre autoare.