Cartea porneste de Ia studii si cercetari recente privind reputatia pe care cautam sa le explicam si sa le oferim o interpretare practica si pragmatica din perspectiva practicianului si expertului in gestiunea imaginii publice.
In final, cautam sa intelegem mai bine aplicabilitatea reputatiei prin analiza schimbarii sale, studiul relatiei dintre reputatie si fenomene sociale precum criza economica, performanta sociala, Internetul sau drepturile omului..
Ulterior pentru o mai buna intelegere a fenomenelor discutam punctual despre aplicarea reputatiei la companii, tari, administratii locale si organizatii internationale.
Pornind de la prezentarea istoricului si a principalelor concepte teoretice despre cunoasterea si intelegerea fenomenului imaginii si reputatiei, continuam prin a expune intr-un nou capitol modalitati de analiza a imaginii. [...] Cartea cauta sa livreze primele raspunsuri la aceste dileme cautand raspunsuri in cele mai recente cercetari in domeniu, introducand si prezentand concepte si mecanisme folosibile de orice practician de relatii publice.
De cealalta parte, o imagine negativa poate conduce orice individ sau companie la esec.
Efectele unei astfel de imagini sunt multiple: de la atragerea de noi clienti/simpatizanti pana la obtinerea de profituri/voturi/vanzari superioare. [...]Toata lumea, persoane sau organizatii, cauta astazi sa aiba o reputatie pozitiva.
Un scop mentinut inca din prima editie a lucrarii este acela de a permite celor care tind catre o astfel de cariera sa isi gaseasca aici resursele pentru a persista in aceasta directie.
Cartea porneste de Ia studii si cercetari recente privind reputatia pe care cautam sa le explicam si sa le oferim o interpretare practica si pragmatica din perspectiva practicianului si expertului in gestiunea imaginii publice