Lucrarea detaliaza principalele aspecte teoretice si metodologice privind schimbarea educationala pe doua dimensiuni majore filosofica si procesuala , incercand astfel sa faciliteze intelegerea complexitatii acestei problematici de mare actualitate.
Decidentii sunt chemati sa promoveze politici Educationale fundamentate pe obiective strategice, elaborate pe termen mediu si lung, cadrele didactice pot identifica exemple si argumente pentru exersarea elementelor de inovatie la nivelul componentelor procesului de invatamant, dar si pentru renuntarea la comportamentele rutiniere, conservatoare, la discursul artificial, conjunctural, dar mai cu seama , la o mentalitate tributara inertiei comportamentale..
Lucrarea se adreseaza tuturor actorilor educationali, decidenti, manageri scolari, cadre didactice, studenti viitori profesori, parinti, precum si tuturor celor implicati (la un nivel sau altul) in promovarea schimbarilor la nivelul scolii romanesti.
Lucrarea detaliaza principalele aspecte teoretice si metodologice privind schimbarea educationala pe doua dimensiuni majore filosofica si procesuala , incercand astfel sa faciliteze intelegerea complexitatii acestei problematici de mare actualitate