Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala mai ales in mediul economic actual.
Privind din aceasta perspectiva aceasta lucrare identifica modalitati eficiente si eficace in vederea unei repozitionari a activitatilor de vanzare nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management dar si prin insusirea si utilizarea unor instrumente statistice actuale consacrate in literatura de specialitate si cu utilitate dovedita..
Aceste provocari au facut ca importanta activitatilor de vanzare sa creasca sub influenta a doua aspecte nevoia de a pastra clientii in conditiile unei concurente acerbe si nevoia de a identifica si atrage noi clienti.
contextul economic actual face ca astazi clientii sa beneficieze de numeroase optiuni de cumparare astfel incat firmele sunt obligate sa identifice si sa adopte cele mai potrivite modalitati de a relationa cu clientii in conditii de eficienta si eficacitate.
Astfel autorul tinteste catre contributii noi atat din punct de vedere teoretic dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice.
Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala mai ales in mediul economic actual