Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ - Ovidiu-Iulian Bunea

Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ - Ovidiu-Iulian Bunea

Detalii Managementul vanzarilor in contextul concurential

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
32 Lei
Categorie (vânzător)
Marketing si Comert
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Managementul vanzarilor in contextul concurential - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Managementul vanzarilor in contextul concurential de la Pro Universitaria, în categoria Marketing si Comert.

Indiferent de nevoile tale, Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ - Ovidiu-Iulian Bunea din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 32 Lei

Caracteristicile produsului Managementul vanzarilor in contextul concurential

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Marketing si Comert
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 27-11-2024 01:44:15

Comandă Managementul vanzarilor in contextul concurential Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Managementul vanzarilor in contextul concurential de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala mai ales in mediul economic actual. Astfel autorul tinteste catre contributii noi atat din punct de vedere teoretic dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice. Contextul economic actual face ca astazi clientii sa beneficieze de numeroase optiuni de cumparare astfel incat firmele sunt obligate sa identifice si sa adopte cele mai potrivite modalitati de a relationa cu clientii in conditii de eficienta si eficacitate. Aceste provocari au facut ca importanta activitatilor de vanzare sa creasca sub influenta a doua aspecte nevoia de a pastra clientii in conditiile unei concurente acerbe si nevoia de a identifica si atrage noi clienti. Privind din aceasta perspectiva aceasta lucrare identifica modalitati eficiente si eficace in vederea unei repozitionari a activitatilor de vanzare nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management dar si prin insusirea si utilizarea unor instrumente statistice actuale consacrate in literatura de specialitate si cu utilitate dovedita.

Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ - Ovidiu-Iulian Bunea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria