Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Detalii Marketing in turism - Daniel

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
71.1 Lei 79 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri Economie
Marca
Daniel Gherasim

Produs actualizat în urmă cu 10 zile
Descriere YEO:

Marketing in turism - Daniel - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Marketing in turism - Daniel de la Daniel Gherasim, în categoria Afaceri Economie.

Indiferent de nevoile tale, Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 71.1 Lei

Caracteristicile produsului Marketing in turism - Daniel

  • Brand: Daniel Gherasim
  • Categoria: Afaceri Economie
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 05-06-2025 16:21:01

Comandă Marketing in turism - Daniel Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing in turism - Daniel de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in turism ). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline. Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului. Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferenta turismului (chiar daca capitolele ei - dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc. - sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).

Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Daniel Gherasim