Marketing specializarea Economic porneste de la premisa ca firmele romanesti se afla in prezent la ora marketingului si ca specialistii care raspund de conectarea cat mai eficienta a firmelor la mecanismul pietei trebuie sa stapaneasca viziunea marketingului si sa opereze practic cu metodele acestuia.
La sfarsitul manualului se regasesc raspunsurile corecte de la testele de evaluare..
Test de evaluare permite evaluarea permanenta a cunostintelor cu ajutorul intrebarilor si exercitiilor si pot fi folosite la notarea voastra.
Teme recapitulative cuprinde aplicatii referitoare la continutul capitolului.
Elemente de sinteza va permite sa recapitulati notiunile prezentate.
Dictionar va ofera definitii ale unor termeni dificili.
Termeni cheie va ajuta sa treceti in revista termenii cei mai importanti intalniti in capitol.
De asemenea pot fi prezentate studii de caz si se propun teme practice.
La sfarsitul fiecarui capitol veti regasi urmatoarele repere Repere pentru pregatirea practica va permite sa observati cum se rezolva o problema de marketing si sa intelegeti modul ei de rezolvare.
Lectiile obisnuite contin notiunile prevazute de programa si scheme care va ajuta sa va completati cunostintele.
Capitolul trateaza o problema vasta de ansamblu pe care o veti parcurge in cateva saptamani de studiu.
Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lectii propriu-zise precum si studii de caz.
Parcurgand acest manual elevii isi vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevarat fenomen care este marketingul modern vor afla ca activitatea unei firme este conditionata de adoptarea unui demers eficient in relatiile cu mediul extern cu piata si se vor familiariza cu instrumentele si tehnicile folosite in cercetarea de marketing pentru investigarea cerintelor pietei si adaptarea la dinamica acestora.
Manualul este structurat in 7 capitole.
Marketing specializarea Economic porneste de la premisa ca firmele romanesti se afla in prezent la ora marketingului si ca specialistii care raspund de conectarea cat mai eficienta a firmelor la mecanismul pietei trebuie sa stapaneasca viziunea marketingului si sa opereze practic cu metodele acestuia