Marketing. Manual. Clasa a XII-a - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu

Marketing. Manual. Clasa a XII-a - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu

Detalii Marketing. Manual. Clasa a XII-a

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
44.1 Lei
Categorie (vânzător)
Altele Clasa 12
Marca
Editura Sigma

Produs actualizat în urmă cu 17 ore
Descriere YEO:

Marketing. Manual. Clasa a XII-a - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Marketing. Manual. Clasa a XII-a de la Editura Sigma, în categoria Altele Clasa 12.

Indiferent de nevoile tale, Marketing. Manual. Clasa a XII-a - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu din categoria Altele Clasa 12 îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 44.1 Lei

Caracteristicile produsului Marketing. Manual. Clasa a XII-a

  • Brand: Editura Sigma
  • Categoria: Altele Clasa 12
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 01-12-2024 01:34:41

Comandă Marketing. Manual. Clasa a XII-a Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing. Manual. Clasa a XII-a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Marketing specializarea Economic porneste de la premisa ca firmele romanesti se afla in prezent la ora marketingului si ca specialistii care raspund de conectarea cat mai eficienta a firmelor la mecanismul pietei trebuie sa stapaneasca viziunea marketingului si sa opereze practic cu metodele acestuia. Parcurgand acest manual elevii isi vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevarat fenomen care este marketingul modern vor afla ca activitatea unei firme este conditionata de adoptarea unui demers eficient in relatiile cu mediul extern cu piata si se vor familiariza cu instrumentele si tehnicile folosite in cercetarea de marketing pentru investigarea cerintelor pietei si adaptarea la dinamica acestora.Manualul este structurat in 7 capitole. Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lectii propriu-zise precum si studii de caz. Capitolul trateaza o problema vasta de ansamblu pe care o veti parcurge in cateva saptamani de studiu. Lectiile obisnuite contin notiunile prevazute de programa si scheme care va ajuta sa va completati cunostintele. La sfarsitul fiecarui capitol veti regasi urmatoarele repere Repere pentru pregatirea practica va permite sa observati cum se rezolva o problema de marketing si sa intelegeti modul ei de rezolvare. De asemenea pot fi prezentate studii de caz si se propun teme practice. Termeni cheie va ajuta sa treceti in revista termenii cei mai importanti intalniti in capitol. Dictionar va ofera definitii ale unor termeni dificili. Elemente de sinteza va permite sa recapitulati notiunile prezentate. Teme recapitulative cuprinde aplicatii referitoare la continutul capitolului. Test de evaluare permite evaluarea permanenta a cunostintelor cu ajutorul intrebarilor si exercitiilor si pot fi folosite la notarea voastra. La sfarsitul manualului se regasesc raspunsurile corecte de la testele de evaluare.

Marketing. Manual. Clasa a XII-a - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Editura Sigma