Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu

Detalii Marketing nutritional. Consideratii teoretice si

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
56 Lei
Categorie (vânzător)
Marketing si Comert
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Marketing nutritional. Consideratii teoretice si de la Pro Universitaria, în categoria Marketing si Comert.

Indiferent de nevoile tale, Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 56 Lei

Caracteristicile produsului Marketing nutritional. Consideratii teoretice si

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Marketing si Comert
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 16-12-2024 01:51:40

Comandă Marketing nutritional. Consideratii teoretice si Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing nutritional. Consideratii teoretice si de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. Lucrarea este structurata in doua parti abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii cercetari de marketing modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica. In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine well-being a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria