Cumpara de la librex.ro

Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Evrika Publishing


Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes
44.91 Lei

Disponibil

(28-10-2024)
Cumpara de la librex.ro

Produs vandut de librex.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara marketing relational si evrika publishing de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru marketing relational si evrika publishing

Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea mulți ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul și gaina“.   Adrian Cioroianu, autorul carților  vanzari 2.0 și Aproape totul despre managementul echipei de vanzari  .   Astfel, misiunea, viziunea și valorile companiei centrate pe oameni, abordarea profesionista, dar umana și intr-o maniera etica a clienților sunt un stil de viața pentru vanzator, nu doar niște cuvinte aruncate-n vant.   Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client, astfel cartea ne pune la dispoziție un  check   list  cu sarcinile și indicatorii de performanța relevanți.
Plecand de la oferta de valoare, ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator, care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod conștient interacțiunile cu clienții, precum și exemple concrete (și utile) de elevator  pitch  sau de „tratare de obiecții“.
Segmentarea potențialilor clienți și construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de Marketing ajuta la construirea unor oferte atractive (de valoare) bazate pe diferențiatori competitivi.   Marketingul ii ajuta sa duca discuția cu clienții in zona de avantaje și beneficii.
Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului și, pentru asta, vanzatorii trebuie sa-și cunoasca partenerii de afaceri.
Cartea de fața reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului și a vanzarilor, de la Marketing 1.0 – centrat pe produse –, continuand cu Marketing 2.0 – centrat pe clienți – și ajungand la Marketing 3.0 – centrat pe oameni, completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas.
Marketing și Vanzari.
Georgeta  Ghenea  ne propune sa abordam situația cu „și“ in loc de „sau“.
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea mulți ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul și gaina“


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse