Marketing turistic - (Virgil Balaure, Iacob Catoiu)

Marketing turistic - (Virgil Balaure, Iacob Catoiu)

Detalii Marketing turistic - (Virgil Balaure,

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
36.8 Lei
Categorie (vânzător)
Marketing si Comert
Marca
Uranus

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Marketing turistic - (Virgil Balaure, - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Marketing turistic - (Virgil Balaure, de la Uranus, în categoria Marketing si Comert.

Indiferent de nevoile tale, Marketing turistic - (Virgil Balaure, Iacob Catoiu) din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 36.8 Lei

Caracteristicile produsului Marketing turistic - (Virgil Balaure,

  • Brand: Uranus
  • Categoria: Marketing si Comert
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 25-11-2024 01:40:54

Comandă Marketing turistic - (Virgil Balaure, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing turistic - (Virgil Balaure, de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Cuprins Cuvant inainte p9 Capitolul 1. CONTINUTUL SI FUNCTIILE MARKETINGULUI TURISTIC p11 Capitolul 2. MEDIUL DE MARKETING AL INTREPRINERII DE TURISM p22 Capitolul 3. PIATA TURISTICA p29 Capitolul 4. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE PRODUSE SI SERVICII TURISTICE p49 Capitolul 5. SEGMENTAREA PIETEI TURISTICE p79 Capitolul 6. PROIECTAREA CERCETARILOR DE MARKETING p90 Capitolul 7. METODE SI TEHNICI DE CULEGERE SI ANALIZA A INFORMATIILOR IN CERCETARILE DE MARKETING DIN TURISM p104 Capitolul 8. STUDIEREA PIETEI p173 Capitolul 9. PREVIZIUNI DE MARKETING p219 Capitolul 10. STRATEGIA DE PIATA p249 Capitolul 11. MARKETING-MIX p260 Capitolul 12. POLITICA DE PRODUS p267 Capitolul 13. POLITICA DE PRET p297 Capitolul 14. POLITICA DE DISTRIBUTIE p321 Capitolul 15. POLITICA DE COMUNICARE SI PROMOVARE p344 Capitolul 16. PLANIFICAREA STRATEGICA IN MARKETINGUL TURISTIC p413 200 de intrebari grila p413 ... si raspunsurile corecte p464 Index de autori p465 Bibliografie p469 Descriere In intregul sau continut complex-structurat pe 16 capitole cartea de MARKETING TURISTIC se sprijina pe tezele si categoriile economice contemporane si are permanent in vedere continutul cerintelor legilor economice care actioneaza in economia de piata.Beneficiarii potentiali ai carti de MARKETING TURISTIC sunt persoanele implicate in activitati din sfera turismului studentii masteranzii si cadrele didactice de la facultatile de profil specialistii in economie-marketing cercetatorii stiintifici precum si factorii economico-politici cu putere de decizie in acest dinamic sector de activitate.Volumul de fata realizat cu multa truda si deosebita pasiune de catre 3 dintre cei mai renumiti cercetatori romani in domeniul marketingului este cel mai complex cuprinzator si valoros manual de marketing turistic aparut la o editura romaneasca. Acest adevar este rostit de subsemnatul care a lucrat peste 18 ani la Sectorul de markting turistic al Institutului de Cercetari pentru Turism din cadrul Ministerului peste 5 ani in Ministerul Turismului in functiile de director general si secretar de stat si care are in biblioteca personala toate lucrarile din domeniu

Marketing turistic - (Virgil Balaure, Iacob Catoiu) - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Uranus