Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, Adriana Denisa Manea, Cristian Stan

Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, Adriana Denisa Manea, Cristian Stan

Detalii Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
56.13 Lei 62.37 Lei
Categorie (vânzător)
Books
Marca
Polirom

Produs actualizat în urmă cu 23 ore
Descriere YEO:

Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, de la Polirom, în categoria Books.

Indiferent de nevoile tale, Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, Adriana Denisa Manea, Cristian Stan din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 56.13 Lei

Caracteristicile produsului Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava,

  • Brand: Polirom
  • Categoria: Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 14-08-2025 02:14:33

Comandă Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Structurat in unsprezece capitole, volumul trateaza intr-o maniera integrativa problematicile complexe din sfera marketingului educational, plecand de la delimitarile conceptuale specifice acestuia si explicitarile terminologice operationale ale elementelor-cheie definitorii pentru discursul de marketing (public-tinta, piata educationala, mix de marketing, cerere si oferta) si continuand cu trecerea in revista a principalelor aspecte ce tin de continutul marketingului (functii si principii ale marketingului educational, imaginea/viziunea si misiunea institutiei, serviciile/produsele si bunurile educationale, brandingul educational etc.). Sunt marcate, de asemenea, elemente/modalitati concrete de realizare a activitatii de marketing precum: cercetarea in marketing (metode si instrumente de cercetare, analiza mediului intern si extern, segmentarea pietei, strategiile de marketing), comunicarea de marketing (modele si instrumente comunicationale), elaborarea produselor de marketing (spot publicitar, pliant, brosura, scrisoare, flyere, fluturas, poster, afis, site-ul institutional, blog etc.). Caracteristicile marketingului educational, necesitatea abordarii acestuia si modalitatile de asigurare a conditiilor de eficienta in marketing sunt evidentiate de-a lungul intregului volum ca un fir rosu ce sustine interdependenta continuturilor abordate. Marketingul educational este un suport informativ pentru manageri si cadre didactice care se confrunta cu problema asigurarii scolaritatii functionale si eficiente educatie de calitate, insertia sociala si profesionala a tinerilor si a adultilor pe piata muncii, pregatirea dezirabila a fiecarui educabil (elev/student/cursanti diferiti) in acord cu nevoile si posibilitatile lor reale de dezvoltare, facilitand dobandirea independentei personale si profesionale. (Coordonatorii)

Marketingul educational/Ion Albulescu, Catalin Glava, Adriana Denisa Manea, Cristian Stan - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Polirom

Ucenicul arhitectului

Ucenicul arhitectului

bookzone.ro bookzone.ro
Actualizat in 14/08/2025

38 Lei

Bucuria vietii

Bucuria vietii

bookzone.ro bookzone.ro
Actualizat in 14/08/2025

38 Lei

Cititorul (editie de buzunar)

Cititorul (editie de buzunar)

bookzone.ro bookzone.ro
Actualizat in 14/08/2025

25.5 Lei

Simfonia muta

Simfonia muta

bookzone.ro bookzone.ro
Actualizat in 14/08/2025

42.9 Lei

Ce hăcuială!

Ce hăcuială!

bookzone.ro bookzone.ro
Actualizat in 14/08/2025

38 Lei