Marketingul inovatiilor in retail | Saniuta Adina

Marketingul inovatiilor in retail | Saniuta Adina

Detalii Marketingul inovatiilor in retail |

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
39 Lei
Categorie (vânzător)
Carte
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Marketingul inovatiilor in retail | - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Marketingul inovatiilor in retail | de la Pro Universitaria, în categoria Carte.

Indiferent de nevoile tale, Marketingul inovatiilor in retail | Saniuta Adina din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Marketingul inovatiilor in retail |

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 39 Lei

Caracteristicile produsului Marketingul inovatiilor in retail |

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Carte
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Marketingul inovatiilor in retail | Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketingul inovatiilor in retail | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.

Marketingul inovatiilor in retail | Saniuta Adina - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria