Descriere YEO:
Pe YEO găsești Marketingul simplificat - Donald Miller, de la Donald Miller, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Marketingul simplificat - Donald Miller, J. J. Peterson din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 49 Lei
Caracteristicile produsului Marketingul simplificat - Donald Miller,
- Brand: Donald Miller
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 25-11-2024 01:40:54
Comandă Marketingul simplificat - Donald Miller, Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketingul simplificat - Donald Miller, de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere/ Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business de
Donald Miller si dr. J. J.
Peterson este cartea care iti ofera toate informatiile de care ai nevoie pentru a-ti crea o palnie de vanzari, adica, o modalitate simpla de a-ti creste vanzarile. Asta pentru ca,
Donald Miller este de parere ca multe afaceri pierd zilnic clienti din cauza faptului ca pur si simplu nu au un plan foarte clar de vanzari. Insa, odata ce vei avea o palnie de vanzari, vei sti foarte clar cum trebuie sa arate planul tau de marketing si vei economisi totodata o multime de timp si de bani. Obiectivul declarat al cartii este asadar simplificarea implementarii unei strategii de marketing. In acest sens, vei invata cum sa creezi o serie de instrumente practice de marketing precum: fraze de tip "one-liner", care vor starni curiozitatea clientilor; wireframe-uri (n.r: schite) pentru site-uri web capabile sa vanda; landing page-uri care ii vor intriga pe clienti, si-i vor face sa-si doreasca sa afle mai multe despre problemele pe care le rezolvi, generatoare de lead-uri care le vor oferi revelatii in privinta felului in care produsele si serviciile tale ii pot ajuta pe oameni sa-si rezolve problemele; campanii prin e-mail care ii vor face sa aiba incredere in tine; precum si e-mailuri de vanzari si indemnuri la actiune prin care le vei cere clientilor un angajament, fara sa pari un agent de vanzari meschin. Pentru cei familiarizati cu metoda StoryBrand, creata de
Donald Miller, cartea aceasta reprezinta un manual de implementare a metodei descrise in cartea intitulata Creeaza un StoryBrand. Donald Miller este un autor si antreprenor american de succes, creatorul modelului de marketing StoryBrand si fondatorul companiei Business Made Simple, care incearca sa rezolve problema datoriilor acumulate in timpul facultatii, printr-o oferta de cursuri de afaceri online deloc costisitoare. Donald Miller si-a construit aceasta afacere infloritoare cu ajutorul planului simplu de marketing in cinci pasi descris in cartea de fata. Pe site-ul sau BusinessMadeSimple , ofera zilnic sfaturi utile si usor de implementat pentru peste 100.000 de lideri de afaceri. Pana in prezent, peste zece mii de companii au folosit sistemul sau pentru a-si clarifica mesajele de marketing. Dr. J.J.
Peterson a primit titulatura de Chief of Teaching and Facilitation in cadrul StoryBrand, prezinta impreuna cu Donald Miller podcastul de succes Building a StoryBrand, este doctor in comunicare, iar inainte de a se alatura echipei StoryBrand, a predat si a aplicat tehnici de comunicare in industria divertismentului si in invatamantul superior timp de 20 de ani. Partea I: Cele trei etape ale unei relatii Din aceasta sectiune vei invata sa intocmesti un plan de marketing in cinci pasi care da rezultate vizibile. Motivul pentru care da rezultate este faptul ca te va ajuta sa creezi o relatie bazata pe incredere cu clientii tai, care va duce nu numai la mai multe vanzari, dar si la transformarea ta intr-un prieten pentru clientii tai, in care acestia au incredere pentru ca stiu ca ii vei ajuta in calatoria lor. Cei cinci pasi sunt: 1. Crearea unui BrandScript, prin care sa transmiti un mesaj foarte clar. 2. Crearea unui one-liner, care reprezinta mesajul tau transmis intr-o singura propozitie. 3. Crearea unui wireframe care reprezinta schita unui un site clar si captivant. 4. Crearea unui PDF generator de lead-uri, care te va ajuta sa colectezi adrese de email. 5. Crearea unei campanii prin e-mail, prin care sa le castigi increderea clientilor care ti-au furnizat adresele de e-mail, trimitandu-le email-uri utile care sa le rezolve problemele. Creierul uman este conceput sa simta placere cand intelege ceva, si frica sau rezistenta cand nu intelege. Acesta este un mecanism de supravietuire de baza, luat in considerare de foarte putine companii in comunicarea cu clientii lor. -Donald Miller,
Marketingul simplificat Tot aici aflam care sunt cele trei etape ale unei relatii (valabile si pentru