Mass-media, religie, spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie si institutiile postmodernitatii (mass-media, industriile culturale, Internet, spatiu public, marketing si branding etc.).
Astfel, autorul abordeaza o gama foarte larga de subiecte, cazuri, teorii, concepte si axe de cercetare, in speranta ca volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor sa se avinte spre aceste orizonturi..
Demersul constituie o dezvoltare fireasca a preocuparilor de antropologie Mass-media concretizate de Mihai Coman in diverse volume si studii, ce au condus intr-un punct in care interesul pentru mitologiile mediatice si pentru relatia dintre ritual si Mass-media a generat necesitatea integrarii respectivelor fenomene intr-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decit al religiilor.
Lucrarea este produsul lecturilor, reflectiei si incercarilor de a prezenta si explica transformarile religiei in sfera culturii media din epoca postmoderna.
Volumul ofera cititorului o imagine de ansamblu, panoramica, asupra formelor mereu in miscare prin care religia modeleaza institutii, produse si valori socioculturale moderne si este, la rindul sau, influentata de schimbarile generate de acestea.
Este o lucrare stiintifica, deoarece corespunde standardelor de exigenta ale specialistilor, dar si abordabila, intrucit prezinta clar si concis temele analizate.
Mass-media, religie, spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie si institutiile postmodernitatii (mass-media, industriile culturale, Internet, spatiu public, marketing si branding etc.)