Descriere YEO:
Pe YEO găsești Mass-media, religie, spatiu public | de la Polirom, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Mass-media, religie, spatiu public | Mihai Coman din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Mass-media, religie, spatiu public |
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 39.95 Lei
Caracteristicile produsului Mass-media, religie, spatiu public |
- Brand: Polirom
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Mass-media, religie, spatiu public | Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Mass-media, religie, spatiu public | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Mass-
media,
religie,
spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre
religie si institutiile postmodernitatii (mass-
media, industriile culturale, Internet,
spatiu public, marketing si branding etc.). Este o lucrare stiintifica, deoarece corespunde standardelor de exigenta ale specialistilor, dar si abordabila, intrucit prezinta clar si concis temele analizate. Volumul ofera cititorului o imagine de ansamblu, panoramica, asupra formelor mereu in miscare prin care religia modeleaza institutii, produse si valori socioculturale moderne si este, la rindul sau, influentata de schimbarile generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflectiei si incercarilor de a prezenta si explica transformarile religiei in sfera culturii
media din epoca postmoderna. Demersul constituie o dezvoltare fireasca a preocuparilor de antropologie mass-media concretizate de
Mihai Coman in diverse volume si studii, ce au condus intr-un punct in care interesul pentru mitologiile mediatice si pentru relatia dintre ritual si mass-media a generat necesitatea integrarii respectivelor fenomene intr-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decit al religiilor. Astfel, autorul abordeaza o gama foarte larga de subiecte, cazuri, teorii, concepte si axe de cercetare, in speranta ca volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor sa se avinte spre aceste orizonturi.