Descriere YEO:
Pe YEO găsești Mass media: reprezentari sociale si de la Madalina Balasescu, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Mass media: reprezentari sociale si stereotipuri - Madalina Balasescu din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 15.4 Lei
Caracteristicile produsului Mass media: reprezentari sociale si
- Brand: Madalina Balasescu
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 10-11-2023 01:22:37
Comandă Mass media: reprezentari sociale si Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Mass media: reprezentari sociale si de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Discursul mediatic nu este un simplu enunt, ci un comportament comunicational complex. Pornind de la aceasta premisa, lucrarea analizeaza relatia dintre mass
media si societate si se inscrie astfel in seria de contributii la dezvoltarea directiei de cercetare a fenomenului comunicarii mediatice. In cazul de fata, presa este examinata din trei perspective: cea institutionala, cea de producere a unor canale multi-platforma de comunicare si cea de re-producere/remodelare a realitatii. In contextul de fata, analiza explica in mare parte modul in care mass-
media relateaza, creeaza si vehiculeaza
reprezentari sociale si
stereotipuri, precum si modul in care institutia
media este angajata in producerea, reproducerea si distribuirea de cunoastere in cel mai general sens: contine seturi de simboluri care produc referinte pentru lumea inconjuratoare. Proiectul reuneste contributii si metodologice acreditand ideea ca viata sociala este un proces de perceptie comuna a realitatii, la care mass-media contribuie intr-o masura mult mai mare decat a altor institutii din postura de mediator intre experienta individuala si realitatea obiectiva, sociala, din punct de vedere al impactului asupra constiintei. Prin componenta practica, lucrarea reflecta ideea ca presa utilizeaza la maximum avantajele noilor tehnologii, pornind de la premisa unei imagini bine conturate a structurii cognitive a consumatorului de informatie in mediul online. De asemenea, in interiorul componentei de cercetare, sunt identificate elemente ale stereotipului mediatic de reprezentare a institutiilor. Nu in ultimul rand, cartea aduce argumente in favoarea ideii ca presa creeaza "imagini mari" dupa scheme simple de receptare si intelegere a realitatii anumitor institutii. In contextul particular al cercetarii, presa aduce in atentie mai degraba o realitate cantitativa decat una calitativa, a carei abordare nu este lipsita de anumite vulnerabilitati profesionale.