O nouă cale de rulare a anvelopelor de vară, îmbogăţind oferta de anvelope pentru autoturisme din clasa mică ș i medie, cu un profil asimetric cu design atemporal, care reflectă cele mai recente tendinț e ș i cunoș tinț e în materie de căi de rulare ale anvelopelor.În comparaţie cu anvelopele MP15 anterioare, limitele în materie de siguranț ă ș i confort au fost modificate în mod semnificativ.
Se potriveşte pe vehicule precum Skoda Fabia, VW Polo şi Fiat 500..
Caracteristici excelente de manevrabilitate.
Anvelope Matador tradiţionale, portofoliu larg şi performanţe de încredere.
Pentru clasa mică şi compactă.
Indicatorul profilului interior oferă informaţii despre starea adâncimii profilului.
Amestecul conţine un activator de silanizare aplicat de nouă generaț ie, care asigură un nivel scăzut al emisiilor de COV (compuș i organici volatili, de exemplu alcooli) conform cu standardele UE, un plastifiant ecologic de tip RAE ș i foloseș te, de asemenea, un nou aditiv de prelucrare de înaltă eficienţă, care în combinaț ie cu activatorul de silanizare reduce în mod semnificativ rezistenț a la rulare a anvelopelor.
Nivelul de zgomot este redus folosindu-se un model diferit al inserţiilor profilului părţii exterioare ș i interioare, dar şi datorită formei blocurilor de profiluri, care este concepută ț inând cont de confortul ș i rigiditatea căii de rulare a anvelopelor.
Forma flancului se realizează într-un mod flexibil, dintr-o combinaț ie de forme moi, permiț ând marcarea trăsăturilor caracteristice ș i a grupului de elemente de informaț ii, care oferă clientului date despre durata de viaţă ș i poziţia căii de rulare a anvelopelor la un vehicul.
Partea interioară este compusă din blocuri cu lăț imi mai mici, cu ș anț uri mai mari care asigură drenarea apei din zona centrală şi care îmbunătăț esc contactul cu suprafaţa carosabilă umedă, permiț ând astfel un transfer în condiț ii de siguranț ă a forţelor de propulsie ș i de frânare.
Calea de rulare a anvelopei utilizează o tehnologie nouă - VOC FREE - prin realizarea unui amestec de silicon ecologic a căii de rulare cu o rezistenț ă scăzută la rulare ș i o aderenț ă mare pe drumuri uscate ș i umede.
Din acest motiv, partea exterioară este compusă din mai multe blocuri mari ale profilului, cu o distribuţie mai mare a materialului în zona căii de rulare a anvelopei.
Partea exterioară asigură transferul maxim de forț e în timpul accelerării, decelerării ș i schimbării direcţiei de mers.
Nivelul scăzut de zgomot influenț ează în mod pozitiv confortul, în timp ce noua formă, combinaţie ș i configuraţie asigură o durată de viaț ă mai mare.
Datorită diferitelor proprietăț i, profilul este împărț it în părț i interioare ș i exterioare.
O nouă cale de rulare a anvelopelor de vară, îmbogăţind oferta de anvelope pentru autoturisme din clasa mică ș i medie, cu un profil asimetric cu design atemporal, care reflectă cele mai recente tendinț e ș i cunoș tinț e în materie de căi de rulare ale anvelopelor.În comparaţie cu anvelopele MP15 anterioare, limitele în materie de siguranț ă ș i confort au fost modificate în mod semnificativ