Descriere YEO:
Pe YEO găsești Media si Inteligenta Artificiala - de la Antonio Momoc, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Media si Inteligenta Artificiala - Antonio Momoc, Romina Surugiu din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 41.3 Lei
Caracteristicile produsului Media si Inteligenta Artificiala -
- Brand: Antonio Momoc
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Media si Inteligenta Artificiala - Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Media si Inteligenta Artificiala - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Recent au devenit celebri anumiti asistenti personali digitali care raspund la comenzi vocale pe telefonul mobil, in casa sau in masina. Siri (Apple), Google Assistant, Alexa (Amazon), Cortana (Microsoft), ChatGPT (OpenAI) sunt asistenti virtuali care folosesc IA pentru a intelege si a raspunde la comenzi vocale. Companii din industrii variate si site-uri bancare folosesc chatbots pentru a raspunde intrebarilor clientilor si pentru a oferi suport online rapid. La randul lor, Google Ads si Facebook Ads folosesc IA in advertising pentru a directiona reclamele in mod eficient catre publicul targetat pe baza intereselor, achizitiilor, comportamentului si consumului online. De ani buni,
Inteligenta Artificiala este utilizata in multe alte sectoare de activitate: in sanatate, in transporturi, in afaceri, comert, in sistemul bancar, in domeniul juridic sau in educatie. Capitolele cartii analizeaza impactul disruptiv al noilor tehnologii ale informatiei asupra industriei comunicarii, efectele tehnologiilor care se bazeaza pe big data si pe algoritmi pentru automatizarea proceselor in industrii diverse. Revolutia digitala perturba modelele de afaceri actuale, piata media si gandirea economica dominanta. Tendinta este de scadere a costurilor de productie si a fortei de munca umana prin retehnologizare, prin apelul la inteligenta artificiala, automatizare si robotizare. Noile tehnologii par a avea puterea de a desfiinta industrii intregi si de a schimba complet piata muncii. Volumul urmareste impactul tehnologiei IA si al automatizarii asupra jurnalismului, comunicarii, publicitatii, educatiei, artelor, dar si asupra modelelor de business asociate.