Cumpara de la grupdzc.ro

Metode activ-participative folosite in predarea matematicii la ciclul primar - Florentina Visoiu - ROVIMED


Metode activ-participative folosite in predarea matematicii la ciclul primar - Florentina Visoiu
20 Lei

Disponibil

(02-07-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara metode activ-participative folosite rovimed de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru metode activ-participative folosite rovimed

In clasele I ndash IV se insusesc notiunile de baza bdquo instrumentele rdquo cu care elevul bdquo va opera rdquo pe tot parcursul vietii si pe care se cladeste intreg sistemul invatamantului matematic.
Invatand corect matematica elevii isi formeaza deprinderea de concentrare a atentiei asupra celor studiate s.
Legarea teoriei de practica si verificarea adevarurilor matematice prin aplicarea lor in viata constitue unul din obiectivele importante ale organizarii si desfasurarii procesului de invatamant aritmetica aducand o reala contributie la adancirea caracterului practic al invatamantului.
Latura formativa ndash consta in formarea capacitatii elevilor de a utiliza cunostintele de matematica la rezolvarea problemelor din viata in cazuri concrete si neprevazute.
Latura educativa ndash este realizata prin dezvoltarea la elevi a tuturor facultatilor mintale in mod deosebit a gandirii logice a memoriei si atentiei a vointei si spiritului de competitie a formarii unei capacitati de munca ordonata si constiincioasa a spiritului de raspundere a convingerilor si conceptiei stiintifice despre lume si viata in general.
Latura instructiva ndash consta in dobandirea de catre elevi a notiunilor necesare trecerii la o treapta superioara de studiu notiunilor elementare de matematica referitoare la numar multimi marimi unitati fractionare unitati de masura notiuni de geometrie a capacitatilor de calcul oral si scris de rezolvare si compunere de probleme de utilizare a masuratorilor si utilizarea lor in calcule.
Scopul matematicii la clasele I-IV are trei laturi distincte instructiva educativa si formativa.
Numai acel elev care lucreaza permanent la matematica isi formeaza trasaturi pozitive ale vointei exactitate punctualitate darzenie.
Invatamantul matematic contribuie in primul rand la dezvoltarea capacitatilor intelectuale ale elevului dar si la dezvoltarea personalitatii umane pe plan rational afectiv si volitiv.
Bazele matematicii se pun in primele clase acestea avand un rol hotarator in parcurgerea cu succes a intregului invatamant.
Studiul matematicii isi propune sa asigure pentru elevii formarea competentelor de baza vizand calculul aritmetic notiuni introductive de geometrie masurare si masuri.
In ciclul primar invatarea matematicii se face cu scopul de a deprinde elevii cu tehnica de calcul si mai ales cu posibilitatea de a rezolva usor orice problema impusa de societate de profesiunea aleasa.
Elevul in procesul invatarii matematicii trebuie sa fie subiect activ care pe langa insusirea cunostintelor matematice invata si anumite tehnici de investigare si rezolvare cu caracter general.
Notiunile riguros stiintifice care trebuie invatate in cadrul matematicii trebuie prezentate elevilor la nivelul posibilitatilor acestora de intelegere.
Matematica trebuie studiata ca un mijloc serios de cunoastere a lumii numerele nefiind abstractii in sine ci simboluri care descriu valori ale lumii reale.
Important este ca invatatorul sa respecte valoarea bdquo formativa rdquo a matematicii si sa prezinte elevilor aceste notiuni la nivelul particularitatilor psihice de intelegere.
Multi copii intampina dificultati in invatarea matematicii pentru ca nu-si insusesc la timp aceste notiuni.
Cu bdquo echipamentul rdquo pe care-l dau aceste patru clase elevul face intreaga bdquo calatorie rdquo in domeniul acestei stiinte.
De asemenea se formeaza si o serie de aptitudini pentru matematica capacitatea de a percepe selectiv capacitatea de a trece de la aspectul diferentiat la cel integral sau invers plurivalenta gandirii capacitatea de a depune un efort concentrat.
Prin invatarea matematicii se cultiva o serie de atitudini de a gandi personal si activ de a folosi analogii de a analiza o problema si a o descompune in probleme simple etc.
Daca sunt predate in mod sistematic tinandu-se seama de particularitatile de varsta ale elevilor daca sunt insusite in mod constient si temeinic cunostintele de matematica aduc o contributie deosebita la dezvoltarea gandirii logice si creatoare la dezvoltarea spiritului de receptivitate a elevilor inca din ciclul primar.
In clasele I ndash IV se insusesc notiunile de baza bdquo instrumentele rdquo cu care elevul bdquo va opera rdquo pe tot parcursul vietii si pe care se cladeste intreg sistemul invatamantului matematic


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse