Suită completă și puternică a Office care va acoperi majoritatea nevoilor dvs.
Această opțiune este un add-on i.
Office Communicator Microsoft Office Communicator este o aplicație pentru comunicații unificate destinate întreprinderiilor, permite companiilor de afaceri să comunice în timp real folosind diferite mijloace: mesaje instantanee, comunicații video și vocale, partajare desktop, conferințe, transfer de fișiere.
Vă permite să creați orice formă cu instrumente familiare Office, făcând întregul proces mult mai rapid.
Acesta este un instrument rapid și ușor de utilizat pentru a proiecta și a crea formulare fără a scrie o singură linie de cod.
InfoPath 2007 Microsoft InfoPath 2007 este o aplicație software pentru proiectarea, distribuirea, completarea a formularelor electronice care conțin date structurate. secrete - de la permisiunile de acces, prin copierea de rezervă la intervale regulate, până la recuperarea datelor șterse.
De asemenea, programul va păstra în siguranță toate informațiile dvs. de afaceri și economisiți timp cu ajutorul designer-ului de rapoarte atunci când faceți rapoarte detaliate.
Personalizați tabelele de date în funcție de nevoile dvs.
Importați contacte din Outlook 2007 sau din aplicații externe, apoi filtrați-le și sortați-le exact așa cum vă convine.
Aplicația vă ajută să creați baze de date, chiar dacă nu aveți cunoștințe aprofundate în acest sens.
Access 2007 Urmăriți-vă datele și creați cu ușurință rapoartele.
De asemenea, puteți programa sarcini care vor apărea în calendarul dvs, astfel încât să nu mai uitați niciodată de întâlniri.
Business Contact Manager vă ajută să gestionați procesul de vânzări, să furnizați servicii de top clienților, sau să creați rapoarte ușor modificabile pentru o mai bună prognoză și finalizare a vânzărilor.
Publisher 2007 Mențineți contactele, calendarele și informațiile despre clienți într-un singur loc.
De asemenea, puteți programa sarcini care vor apărea în calendarul dvs, astfel încât să nu mai uitați niciodată de întâlniri.
Business Contact Manager vă ajută să gestionați procesul de vânzări, să furnizați servicii de top clienților, sau să creați rapoarte ușor modificabile pentru o mai bună prognoză și finalizare a vânzărilor.
Outlook 2007 with Business Contact Manager Mențineți contactele, calendarele și informațiile despre clienți într-un singur loc. În afară de numeroasele opțiuni de editare a textului, puteți adăuga imagini, videoclipuri, link-uri de pe site-uri sau muzică pentru a vă duce prezentarea la un nivel complet nou.
Apoi dați-le acestora cu ușurință o formă profesională și atractivă! PowerPoint 2007 O soluție puternică pentru crearea de prezentări frumoase și impresionante în orice circumstanță.
Colectați date, analizați, sortați, filtrați, efectuați calcule, automatizați sarcinile repetitive și multe altele.
Excel 2007 Un instrument eficient pentru ținerea sub control a finanțelor și a datelor în general, pentru crearea de grafice, realizarea de statistici sau pur și simplu pentru crearea de liste aranjate frumos, cu multiple elemente.
Utilizați șabloanele prestabilite, care vă vor economisi mult timp, mai ales când reutilizați conținutul.
Transformați textele simple în documente atractive, care vor schimba afacerea dvs într-un mod incredibil.
Gestionați ordinea de zi cu zi de la A la Z cu acest pachet puternic de aplicații pentru salvarea de timp prețios! Pachetul Office 2007 Professional include: Word 2007 Cea mai populară și răspândită aplicație pentru editarea de texte.
Creați documente și prezentări cu aspect ascuțit, construiți o bază de clienți puternică, reduceți costurile de marketing sau creșteți eficiența muncii cu ajutorul instrumentelor Office ușor de utilizat. în afaceri Office 2007 Professional aduce o mulțime de caracteristici îmbunătățite pentru creșterea productivității care vă vor ajuta la dezvoltarea companiei dvs.
Suită completă și puternică a Office care va acoperi majoritatea nevoilor dvs