Cumpara minicross cu acumulator hecht de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru minicross cu acumulator hecht
.
Respectati instructiunile de la capitolul �Intretinere� in situatia unei defectiuni.
Verificati functionalitatea franii, tensiunea lantului, presiunea in pneuri, toate suruburile si piulitele.
AJUSTAREA AMORTIZORULUI Este necesar sa ajustati rigiditatea arcurilor amortizorului in functie de greutatea utilizatorului; acestea pot fi scurtate rotind montura din partea de jos a acestora. • Conectati doar la un circuit electric protejat cu un dispozitiv de curent rezidual a caruit valoare eliberata nu depaseste 3 mA.
Trebuie sa existe o protectie corespunzatoare. 8 km/h CERINTE ELECTRICE • Nu utilizati incarcatorul conectandu-l la o sursa de curent cu alta valoarea decat 23V/5 Hz. 24 km/h L: Cea mai mica viteza care poate fi atinsa / aprox. 16 km/h H: Viteza
maxima care poate fi atinsa / aprox.
M: Viteza
maxima / aprox.
Motocicleta nu este un mijloc de transport, nu poate fi folosita pe drumurile publice! Viteza este selectata cu ajutorul literelor.
Sunt incluse un incarcator, un set de instrumente de baza si autocolante.
Acesta este livrat cu un incarcator care poate incarca acumulatorul de la o priza normala in aproximativ 8 ore.
Sarcina
maxima este de 75 kg, intervalul maxim este de pana la 2 km per incarcare.
Motocicleta este foarte rapida, dar performanta si gama sa este evident influentata de teren si greutatea soferului.
Pentru o siguranta sporita, in centru se adauga un capac de spuma moale.
Otelul de ghidare (asa-numitele "bare") asigura functionarea confortabila.
Exista un panou LED care indica starea de incarcare a acumulatori.
Pe manerul drept este un accelerator.
Franele sunt controlate de manetele de pe ghidon.
Viteza bicicletei poate fi limitata si blocata de o cheie la treptele 7/15/25 km/h.
Rotile din fata si din spate sunt echipate cu frane pe disc.
Jantele de aliaj sunt montate in cruce pentru un confort
maxima pe teren accidentat.
Roata din fata este montata intr-o furca cu suspensie, iar structura de amortizare din spate este proiectata cu un amortizor central, la fel ca si masinile motocross actuale.
Baza motocicletei este realizata dintr-un cadru din otel de calitate, completata de aripi de plastic elegante care nuanteaza aspectul unei motociclete reale.
Cu toate acestea, este important sa se aiba in vedere faptul ca bicicleta este atat de linistita, incat traficul in locuri unde sunt mai multe persoane poate fi periculos, deoarece se apropie o masina fara sunet.
Deci, nu este o problema sa o folosim duminica in gradina.
Functionarea in perfecta liniste permite utilizarea motocrossului in zonele unde nu este permisa utilizarea utilajelor cu combustie interna sau zgomotoase.