Cumpara de la litera.ro

Mintea Influenta - Litera


Mintea Influenta
15.72 Lei

Disponibil

(02-07-2024)
Cumpara de la litera.ro

Produs vandut de litera.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara mintea influenta litera de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru mintea influenta litera

Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere? Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile? Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii?   Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează Mintea umană.
Lucrările ştiinţifice şi articolele sale au fost publicate în diverse reviste şi ziare, cum ar fi Nature, Science, Psychological Science, The New York Times, Time şi The Washington Post..
Este fondatoare şi director al Affective Brain Lab de la College University din Londra, centru de cercetare care analizează modul în care emoţiile ne influenţează gândirea şi comportamentul.
Tali Sharot contrazice acest fapt, analizând cum emoţiile tind să domine gândirea în procesul decizional.“ TIME.com   „[...] cititorii vor descoperi în paginile acestei cărţi o mulţime de modalităţi de a-şi dezvolta abilităţile de argumentare.“ Kirkus Reviews   TALI SHAROT este profesor de neuroştiinţe, predând pe parcursul carierei la Universitatea din New York, la Harvard şi la Universitatea din California.
Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK   „Într-o lume a datelor, e uşor să credem că dovezile concrete pot produce schimbare.   „Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review   „[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei.
Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii.
Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente.
Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere? Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile? Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii?   Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează Mintea umană


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse