Descriere YEO:
Misbelief. Ce ii face pe - Disponibil la elefant.ro
Pe YEO găsești Misbelief. Ce ii face pe de la Publica, în categoria Books.
Indiferent de nevoile tale, Misbelief. Ce ii face pe oamenii rationali sa creada lucruri irationale/Dan Ariely din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 55.2 Lei
Caracteristicile produsului Misbelief. Ce ii face pe
- Brand: Publica
- Categoria: Books
- Magazin: elefant.ro
- Ultima actualizare: 03-12-2024 01:38:02
Comandă Misbelief. Ce ii face pe Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Misbelief. Ce ii face pe de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Renumitul sociolog, profesor si autor al bestsellerului Irational in mod previzibil ne prezinta cea mai importanta si mai convingatoare carte a sa o explorare revelatoare a laturii umane a crizei dezinformarii , analizand ce ii determina pe
oamenii altminteri
rationali sa adopte convingeri profund
irationale. Dezinformarea ne afecteaza pe toti in fiecare zi de la retele de socializare, la probleme politice mai ample, de la conversatii ocazionale in magazine pana la relatiile noastre cele mai apropiate. Desi recunoastem pericolele pe care le reprezinta dezinformarea, problema este complexa mult dincolo de ceea ce poate realiza doar controlul retelelor de socializare si de prea multe ori solutiile noastre limitate sunt modelate de politici partizane si de interpretari individuale ale adevarului. In
Misbelief , Dan
Ariely sustine ca, pentru a intelege atractia irationala a dezinformarii, trebuie sa intelegem mai intai traiectoria psihologica si sociala care ii determina pe oameni sa nu aiba incredere in adevarurile acceptate, sa adopte realitati alternative si chiar sa imbratiseze teorii ale conspiratiei in toata regula. Se pare ca dezinformarea
face apel la ceva innascut in noi toti atat la dreapta, cat si la stanga politica si numai intelegand aceasta psihologie putem sa-i atenuam efectele. Bazata pe ani de studiu, precum si pe propria experienta a lui
Ariely ca tinta a dezinformarii,
Misbelief constituie o analiza cuprinzatoare si revelatoare a motoarelor psihologice care ii determina pe
oamenii altfel
rationali sa adopte convingeri profund
irationale. Utilizand cele mai recente cercetari,
Ariely dezvaluie elementele-cheie emotionale, cognitive, de personalitate si sociale care ii conduc pe oameni in palnia informatiilor false si a neincrederii, aratand cum, in circumstantele potrivite, oricine poate deveni o persoana cu convingeri
irationale. Cu toate acestea, Ariely ofera si speranta. Chiar daca inteligenta artificiala avansata a devenit capabila sa genereze stiri false convingatoare la o scara fara precedent, el arata ca, prin constientizarea acestor forte care alimenteaza neincrederea, vom deveni, ca indivizi si ca societate, mai rezistenti la seductia acesteia. Combaterea convingerilor irationale necesita o strategie care nu isi are radacinile in conflict, ci in empatie. Cu cat mai repede recunoastem ca o convingere irationala este, mai presus de orice, o problema umana, cu atat mai repede putem deveni noi insine solutia. " In aceasta carte emotionanta si bine scrisa, Dan Ariely isi povesteste calatoria personala si profesionala menita sa inteleaga lumea celor cu convingeri irationale si a teoriilor conspiratiei si ne ofera informatii si sfaturi care, speram, ne vor ajuta pe toti sa ne ferim fragila structura sociala de la a fi sfasiata de dezinformare si neincredere ." ( Yuval Noah Harari, autorul bestsellerului Sapiens ) " Inca o data, Dan Ariely scrie intr-o maniera care ne
face sa ne gandim si sa reflectam la natura noastra umana. In
Misbelief, el ne ajuta sa intelegem natura opiniilor personale, modul in care se formeaza ele si in care pot fi denaturate de fortele dezinformarii. Aceasta este o carte importanta pentru cei care vor sa se inteleaga pe ei insisi si lumea din ce in ce mai complexa din jur ." ( Arianna Huffington, fondatoare si CEO Thrive Global, autoarea cartii Thrive ) " Pentru cei mai multi dintre noi este tentant sa gandim ca
oamenii adopta convingeri irationale pentru ca sunt needucati, lipsiti de inteligenta sau prost informati. Dar, dupa cum demonstreaza convingator in aceasta carte importanta unul dintre cei mai cunoscuti oameni de stiinta care studiaza convingerile, Dan Ariely si, dupa cum a descoperit el insusi, fiind acuzat pe nedrept ca a condus o conspiratie malefica! , convingerea irationala este un proces caruia ii poate cadea prada oricare dintre noi. Mai important, autorul ofera sugestii bazate pe stiinta cu privire la ceea ce putem
face in legatura cu polarizarea si prabusirea increderii care vin odata cu convingerile irationale ." ( Michael Shermer, editorul revistei Skeptic si au