Coordonatori: Valentina Marinescu, Dan Podaru In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale. -Tanase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice Bucuresti.
Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte.
Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor.
Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. -Costin Buta, Managing Director, WOPA Dincolo de moda, comunicarea si tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societatii moderne – fie ca ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc.
Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze.
Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice.
Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc.
Ne raportam toti la carti americane si studii de caz din lumea intreaga, pentru ca Romania abia scotea capul din intunericul propagandei.
Coordonatori: Valentina Marinescu, Dan Podaru In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale