Prezenta lucrare reprezinta fundamentarea teoretica a lucrarii stiintifice cu titlul Modalitati de accesibilizare a receptarii povestilor la prescolari sustinuta in anul scolar 2021-2022 in vederea acordarii gradului didactic I. - Gabriela Teca.
Va invit sa parcurgeti aceasta lucrare sa selectati acele metode care se impletesc cel mai bine cu personalitatea dumneavoastra si sa le aplicati cu succes in cadrul activitatilor instructiv-educative din grupa de copii.
Expunerea unei povesti in fata unui grup de copii de varsta prescolara se poate transforma in arta cadrul didactic valorificandu-si competentele si punand in valoare tot ceea ce le poate oferi invataceilor.
Este o modalitate de a cunoaste de a invata de a exersa de a crea de a experimenta.
O analiza mai complexa ne arata ca o poveste nu este doar o simpla poveste.
Cand spunem poveste gandul ne duce la copil copilarie si intr-o oarecare masura ne gandim la acele povesti preferate care ne-au marcat copilaria la acele persoane care obisnuiau sa ne citeasca sau sa ne spuna o poveste la acel decor in care se desfasura aceasta actiune la gusturi mirosuri emotii si trairi experimentate in acele momente.
Prezenta lucrare reprezinta fundamentarea teoretica a lucrarii stiintifice cu titlul Modalitati de accesibilizare a receptarii povestilor la prescolari sustinuta in anul scolar 2021-2022 in vederea acordarii gradului didactic I