Prezenta lucrare reprezinta fundamentarea teoretica a lucrarii stiintifice cu titlul 
Modalitati de accesibilizare a receptarii povestilor la prescolari, sustinuta in anul scolar 2021-2022 in vederea acordarii gradului didactic I. - Gabriela Tec.
Va invit sa parcurgeti aceasta lucrare, sa selectati acele metode care se impletesc cel mai bine cu personalitatea dumneavoastra si sa le aplicati cu succes in cadrul activitatilor instructiv-educative din grupa de copii.
Expunerea unei povesti in fata unui grup de copii de varsta prescolara se poate transforma in arta, cadrul didactic valorificandu-si competentele si punand in valoare tot ceea ce le poate oferi invataceilor.
Este o modalitate de a cunoaste, de a invata, de a exersa, de a crea, de a experimenta.
O analiza mai complexa ne arata ca o poveste nu este doar o simpla poveste.
Cand spunem poveste, gandul ne duce la copil/ copilarie si, intr-o oarecare masura, ne gandim la acele povesti preferate care ne-au marcat copilaria, la acele persoane care obisnuiau sa ne citeasca sau sa ne spuna o poveste, la acel decor in care se desfasura aceasta actiune, la gusturi, mirosuri, emotii si trairi experimentate in acele momente.
Prezenta lucrare reprezinta fundamentarea teoretica a lucrarii stiintifice cu titlul 
Modalitati de accesibilizare a receptarii povestilor la prescolari, sustinuta in anul scolar 2021-2022 in vederea acordarii gradului didactic I