Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora.
Din cuprins: &bull
Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor &bull
evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean Puncte forte: • tratare ampla a aspectelor ce tin de Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni • analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente • interpretari si clarificari doctrinare • caracter interdisciplinar • ample referinte bibliografice • include tabele, figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatiei.
Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor, sesizarilor, sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti.
Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate, indiferent de domeniu.
Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora