Descriere YEO:
Pe YEO găsești Modele de abordare la nivelul de la Ioana Darjan, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Modele de abordare la nivelul intregii scoli a elevilor in risc - Ioana Darjan din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 42 Lei
Caracteristicile produsului Modele de abordare la nivelul
- Brand: Ioana Darjan
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Modele de abordare la nivelul Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Modele de abordare la nivelul de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
In contextul schimbarilor socio-culturale majore ale actualului context istoric, sistemele educationale traditionale se confrunta cu solicitari si provocari extrem de diverse. Scoala, ca institutie, si educatia, ca proces, din perspectiva moderna, au nevoie de reformare. Acest previzibil destin al scolii moderne nu se datoreaza faptului ca functiile nu mai sunt necesare in constructia societatii, ci, din contra, faptului ca aceste functii necesita o diversificare exponentiala. Rolurile scolii au devenit din ce in ce mai diverse, deoarece scolile nu mai sunt doar institutii cu obiective de instruire formale, ci ele sunt chemate sa-si exercite cu responsabilitate rolul formator, sa devina si sa actioneze ca mediu esential pentru socializare si aculturatie. Din aceasta perspectiva, comportamentele inadecvate ale
elevilor nu mai pot fi interpretate doar ca deviatii de la normele sociale. Ele reprezinta strategii ale copiilor de a face fata diferitelor situatii problematice, comportamente sociale particulare invatate. Totodata, aceste comportamente pot fi abordate de catre specialisti ca mesaje, indicii ale unei socializari si abordari disciplinare inadecvate. Doar in masura in care cauzele si functiile comportamentelor indezirabile sunt identificate adecvat, putem dezvolta si implementa strategii si metode de interventie psihopedagogica adecvate si eficiente. In aceasta carte dorim sa exploram manierele eficiente de rezolvare educationala si disciplinara a problemelor
elevilor, prin abordari unitare, comprehensibile si consistente la
nivelul intregii scoli. Vom prezenta cateva concepte relevante pentru aceasta tema, cum ar fi psihopatologia developmentala, vulnerabilitate si rezilienta, perspectiva ecologica asupra copilului, precum si functiile si rolurile scolii si strategiile utilizate. De asemenea, vor fi prezentate si explorate nivelele de interventie in scoala si paradigme si modele de interventie la
nivelul intregii scoli. Vom discuta principiile si caracteristicile unei comunitati terapeutice care pot fi extrem de eficiente in abordarea terapeutica a diferitelor tipuri de populatii vulnerabile, in cazul acesta copii si tineri in
risc pentru delincventa juvenila. In ultima instanta, vom lua in discutie oportunitatea transformarii mediului scolar intr-o reala comunitate terapeutica.