Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania - Cristina Burlacioiu

Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania - Cristina Burlacioiu

Detalii Modele statistice de analiza a

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
33.6 Lei
Categorie (vânzător)
Diverse
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 6 zile
Descriere YEO:

Modele statistice de analiza a - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Modele statistice de analiza a de la Pro Universitaria, în categoria Diverse.

Indiferent de nevoile tale, Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania - Cristina Burlacioiu din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 33.6 Lei

Caracteristicile produsului Modele statistice de analiza a

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Diverse
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Modele statistice de analiza a Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Modele statistice de analiza a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens lucrarea ofera printr-o serie de modele statistice o analiza a intregii piete de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii. Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pietei de media din Romania dar si a altor tari europene pentru a determina contextul pozitionarii actuale si a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate. La nivel de marca prin multitudinea de modele statistice aplicate corelatii regresii ACP clustere s-a determinat efectul pe care il are media prin bugetul investit tipul de media ales mixul folosit asupra indicatorilor de marca notorietate si utilizare .

Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania - Cristina Burlacioiu - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria