Descriere YEO:
Motivul. De ce atat de - Disponibil la libris.ro
Pe YEO găsești Motivul. De ce atat de de la Patrick Lencioni, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Motivul. De ce atat de multi lideri abdica de la cele mai importante responsabilitati ale lor - Patrick Lencioni din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 42 Lei
Caracteristicile produsului Motivul. De ce atat de
- Brand: Patrick Lencioni
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-11-2024 01:37:06
Comandă Motivul. De ce atat de Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Motivul. De ce atat de de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Motivul: De ce
atat de
multi lideri abdica de la
cele mai
importante responsabilitati ale lor/ The Motive: Why So Many Leaders Abdicate Their Most Important Responsibilities de
Patrick Lencioni vorbeste despre adevarata motivatie care ar trebui sa se afle in spatele deciziei de a fi lider. Cartea te va ajuta totodata sa intelegi in profunzime importanta misiunii unui lider, fiind scrisa sub forma unei conversatii intre doi directori executivi rivali. Acestia vorbesc despre motivele care ar trebui sa stea la baza dorintei de a deveni lider si despre adevarata misiune pe care un lider ar trebui sa o aiba in cadrul unei organizatii.
Patrick Lencioni este o autoritate in domeniul leadershipului, fiind autorul mai multor carti care vorbesc despre: calitatile pe care ar trebui sa le aiba un lider, cum ar trebui sa fie condusa o organizatie functionala, cum ar trebui sa indrume liderii o echipa unita sau sa coordoneze un grup de angajati. In cartea de fata - una dintre
cele mai indraznete de pana acum -
Lencioni schimba abordarea, vorbind despre directia gresita in care se indreapta liderii care sunt motivati sa aiba acest statut doar de "recompense" precum notorietatea, statutul si puterea.
Patrick Lencioni este fondatorul si presedintele The Table Group, o organizatie care, din 1997, ajuta liderii sa imbunatateasca eficienta companiilor pe care le conduc. Principiile lui au fost adoptate de
lideri din intreaga lume si implementate de organizatii din toate domeniile, de la corporatii multinationale si intreprinderi antreprenoriale, la echipe sportive profesioniste, armata, organizatii nonprofit, scoli si biserici. Lencioni este autorul a 11 carti de business care s-au vandut in toata lumea in aproape sapte milioane de exemplare. Ideile sale au aparut in publicatii precum: Wall Street Journal, Harvard Business Review, Fortune, Bloomberg Businessweek si USA Today. Inainte sa fondeze The Table Group, Lencioni a lucrat ca CEO la Sybase, Inc. Si-a inceput cariera la Bain & Company si, ulterior, a lucrat la Oracle Corporation. Autorul considera ca cei mai
multi lideri pun gresit problema atunci cand vine vorba de satisfactia pe care o au in urma obtinerii acestui statut. Lencioni crede ca adevaratii lideri ar trebui sa se gandeasca la ceea ce trebuie sa le ofere ei oamenilor pe care ii conduc si nu la ceea ce vor primi ei ca recompensa. Iar daca lucrurile nu stau asa, ar fi mai bine sa-si foloseasca talentele si interesele, intr-un rol diferit. Cartea de fata le ofera liderilor posibilitatea sa isi dea seama care este adevarata lor motivatie de a conduce. Astfel, pe langa faptul ca ii provoaca pe directorii executivi sa se evalueze in mod onest, Lencioni prezinta in aceasta carte si pasii de actiune concreti pentru schimbarea abordarii in cinci domenii cheie ale afacerii. Facand acest lucru, el ii ajuta pe lideri sa evite capcanele care le sufoca organizatiile si ii ranesc pe oamenii pe care ar trebui sa ii serveasca. Shay Davis, protagonistul acestei carti, este CEO-ul Golden Gate Security, si, dupa doar sase luni de cand detine aceasta functie, isi face griji ca va fi concediat. Incercand sa afle unde greseste si ce ar trebui schimbat in stilul lui de leadership, se vede nevoit sa asculte sfaturile adversarului sau, Liam Alcott - CEO-ul firmei de securitate de succes Del Mar Alarm - care a trecut si el la randul lui printr-o experienta asemanatoare. Facand o mica analiza a activitatii de la Golden Gate Security, Liam Alcott isi da seama ca, compania condusa de Shay are mai
multi angajati, inregistreaza o fluctuatie a clientilor si a angajatilor mai ridicata, investeste mai multi bani in marketing decat compania pe care o conduce el, si, cu toate acestea, genereaza mai putine venituri. Incercand sa gaseasca o explicatie pentru acest lucru, Liam Alcott il intreaba pe Shay Davis care crede ca sunt
cele mai
importante activitati ale sale in cadrul companiei. Shay enumera urmatoarele cinci atributii: • Analiza operatiunilor si a cifrelor • Coordonarea programelor de marketing si vanzari • Relatia cu consili