Descriere YEO:
Pe YEO găsești Motor combinat STIHL KM 56 de la STIHL, în categoria Motocoase.
Indiferent de nevoile tale, Motor combinat STIHL KM 56 RC-E, motor 2 timpi, 1.1 cp, cu maner circular si ErgoStart din categoria Motocoase îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Motor combinat STIHL KM 56
- Departament: auto-moto-rca
- Ideal pentru iubitorii de mașini și motociclete.
- Conținutul acestui produs te ajută să întreții și să îmbunătățești performanțele vehiculului tău.
Preț: 1882.11 Lei
Caracteristicile produsului Motor combinat STIHL KM 56
- Brand: STIHL
- Categoria: Motocoase
- Magazin: masif.ro
- Ultima actualizare: 14-08-2025 02:14:33
Comandă Motor combinat STIHL KM 56 Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Motor combinat STIHL KM 56 de la masif.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Motor combinat STIHL KM 56 RC-E manevrabil, usor, cu
maner circular, pentru utilizare universala. Cu procedura de pornire simplificata. Confort sporit la pornire datorita
ErgoStart (E). Usor de transportat si de depozitat. Cupla rapida practica pentru schimbarea fulgeratoare a uneltei. Potrivit pentru toate uneltele combinate. Caracteristici:Instalatia de aprindere electronica total capsulata garanteaza o pornire sigura si o functionare fara perturbari a motorului. Oferta ridicata de tensiuni de aprindere asigura o scanteie de aprindere stabila si o durata mare de ardere. Acest lucru conduce la o imbunatatire a arderii combustibilului si la emisii de gaze de evacuare reduse.Chinga de sustinere usureaza munca in special in timpul utilizarii indelungate. Acestea ofera o mare libertate de miscare la utilizarea aparatului. Mufa de cuplare se desface prin simpla slabire a surubului de strangere imbinarea mufata poate fi desfacuta. La introducerea uneltelor combinate ghidajul fortat integrat in mufa de cuplare are grija ca arborele de antrenare sa se roteasca intotdeauna automat in pozitia corecta Manerul
circular este ideal pentru lucrarile in conditii de spatii inguste. Pentru utilizarea uneltelor combinate, precum dispozitivele de taiat gard viu, manerul
circular este cea mai buna recomandare. Pentru ca motoarele combinate cu
maner circular sa poata fi utilizate cu toate uneltele combinate fara o alta echipare ulterioara, se livreaza si un limitator de pasi Aparatele se potrivesc fara probleme in portbagaj si pot fi depozitate cu usurinta. - Nivel vibratii, stanga/dreapta: 7.7/8.5 m/s²- Lungime tija cuplare 84 cm- Viteza la putere maxima 8500 Um- Turatie ralanti 2800 Um.Unelte combinate compatibile:- Motocoasa FS-KM: ideala pentru curatarea vegetatiei de-a lungul zidurilor, gardurilor si bordurilor. Echipat cu cap cositor AutoCut C25-2;- Motocoasa FS-KM: ideala pentru pajistile cu iarba fibroasa;- Freza terasiera BK-KM: pentru aerarea si cultivarea solului, Latime de lucru 22 cm, inclusiv aparatoarea;- Suflanta BG-KM: degajeaza caile de acces si suprafetele de frunzele uscate si resturile de taiere. Putere mare de suflare;- Emondor HT-KM: pentru ingrijirea de la nivelul solului a copacilor;- Foarfece gard viu HL-KM 135 grade: pentru taierea gardului viu inalt si pentru utilizarea in apropierea solului;Instructiuni de siguranta:- masuri speciale de siguranta se impun la utilizarea acestui utilaj, deoarece se lucreaza cu o turatie foarte mare a uneltei taietoare;- utilajul in functie de uneltele taietoare aferente se utilizeaza numai la cositul ierbii precum si la taierea vegetatiei salbatice, tufisurilor;- pentru reducerea riscului de leziuni la ochi, purtati ochelari de protectie sau viziera;- purtati manusi de lucru robuste, confectionate din material rezistent (spre exemplu din piele);- se recomanda utilizarea imbracamintei de protectie si a incaltamintei cu talpa aderente cu protectie metalica;- intotdeauna utilajul se tine ferm cu ambele maini de manere;- efectul optim de taiere se obtine la acceleratie maxima si cu o presiune egala de avans.