Motor ax cilindric Loncin G390F-I pe benzina, 4 timpi, 13CP, 9.56kW, 389cc, 3600rpm Ax: Cilindru,Drept Diametru Ax: Ø25 Model: G390F-I Capacitate Baie Ulei(l) : 1.1 Decalaj Bujie: 0.7-0.8 mm Bujie: F7RTC Turatie la relanti(rpm): 1800±15 Schimb Ulei(Prima Revizie): 10 ore Putere(CP): 13 Putere(KW): 9.56 Turatie(RPM): 3600 Tip Motor: Mono cilindru, 4T, racire aer, OHV Cuplu Maxim(Nxm/rpm): 25.1/2500 Consum Carburant(g/Kwh): 395 Rezervor Carburant(L): - Transmisie: Calibru x Cursa(mm): 88 x 64 Capacitate Cilindrica(cmc): 389 Rata Compresie: 8.7:1 Pornire: Demaror cu recul Valva: Intrare:0.1 ~0.15mm iesire: 0.15~0.20mm Filtru: Semi Umed, in baie de ulei Greutate Neta(Kg): 31 Dimensiuni(mm): 405x450x443 Zgomot(db(A)): 80.
Motor ax cilindric Loncin G390F-I pe benzina, 4 timpi, 13CP, 9.56kW, 389cc, 3600rpm Ax: Cilindru,Drept Diametru Ax: Ø25 Model: G390F-I Capacitate Baie Ulei(l) : 1.1 Decalaj Bujie: 0.7-0.8 mm Bujie: F7RTC Turatie la relanti(rpm): 1800±15 Schimb Ulei(Prima Revizie): 10 ore Putere(CP): 13 Putere(KW): 9.56 Turatie(RPM): 3600 Tip Motor: Mono cilindru, 4T, racire aer, OHV Cuplu Maxim(Nxm/rpm): 25.1/2500 Consum Carburant(g/Kwh): 395 Rezervor Carburant(L): - Transmisie: Calibru x Cursa(mm): 88 x 64 Capacitate Cilindrica(cmc): 389 Rata Compresie: 8.7:1 Pornire: Demaror cu recul Valva: Intrare:0.1 ~0.15mm iesire: 0.15~0.20mm Filtru: Semi Umed, in baie de ulei Greutate Neta(Kg): 31 Dimensiuni(mm): 405x450x443 Zgomot(db(A)): 80