Anvelopa NA-1 a adoptat un design unic de tip asimetric.
Proiectarea zidului cu ș anț uri de tip teș it drenează pelicula de apă pentru a obț ine o aderenț ă mai bună pe terenul umed..
Bara de prevenire a zgomotului de pe striaț iile laterale ale blocului exterior al benzii de rulare reduce fluxul de aer care trece prin caneluri pentru a reduce zgomotul derivat.
Modelul exterior evidenț iază manevrabilitatea, în timp ce blocurile cu model mai mare de pe umărul benzii de rulare oferă o manevrabilitate mai bună în efectuarea virajelor.
Profilul cu greutate redusă ș i designul îngust al benzii de rulare reduc rezistenț a în timpul rulării anvelopei.
Secț iunea a treia mărită a razei benzii de rulare reduce presiunea de contact a umărului benzii de rulare ș i reduce în mod continuu zgomotul generat de striaț iilor laterale pe umărul benzii de rulare.
Raportul de golire mai mare îmbunătăț eș te performanț a de drenare pe drumurile umede.
Modelul interior accentuează performanț a de drenare.
Anvelopa NA-1 a adoptat un design unic de tip asimetric