Direcț ia de proiectare a ș ablonului ș i canelurile laterale de pe nervura centrală până la umărul pneului îmbunătăț esc scurgerea apei atunci când conduci pe ș osele umede, prin miș carea ș i direcț ionarea apei dinspre centru către ambele părț i ale anvelopei prin aceste caneluri laterale.
Nervura centrală cu striaț ii adânci pentru îmbunătăț irea tracț iunii pe suprafeț ele cu gheaț ă / zăpadă în timp ce peretele lateral cu striaț iile superficiale oferă o mai bună rigiditate ș i performanț ă în momentul efectuării virajelor..
Asemănător designului lateral al pneurilor cu caneluri mari tipice autoturismelor off-road, acest model îmbunătăț eș te performanț a la contact ș i de curăț are pe zonele acoperite cu gheaț ă/ zăpada, precum ș i performanț a de tracț iune pe drumurile acoperite de zăpadă.
Anvelopa 3D SIPE a fost astfel concepută încât striaț iile să aibă adâncimea ș i profunzimea necesare (medie, profundă sau superficială) în locaț ii diferite.
Canelurile de pe umărul anvelopei îmbunătăț esc performanț ele de scurgere a apei ș i performanț a de tracț iune pe suprafeț ele cu zăpadă.
Canturile laterale ale canelurii dinț ate de pe umărul anvelopei nu numai că adaugă un plus de rezistenț ă în momentul frecării iniț iale a anvelopei, dar ș i o tracț iune suplimentară pentru creș terea stabilităț ii în efectuarea virajelor.
Blocul triunghiular situat pe peretele interior al canalului longitudinal îmbunătăț eș te scurgerea apei ș i a tracț iunii pe drumurile cu suprafeț e ude.
Modelul tip valuri de pe partea inferioară a canelurii aduce un plus de aderenț a pe gheaț ă / zăpadă ș i pentru frecarea cu solul. Ș anț uri longitudinale intercalate pentru o scurgere mai bună a apei pe drumurile ude.
Modelul tip valuri de pe partea inferioară a canelurii mai mari îmbunătăț eș te scurgerea apei ș i oferă spaț iu pentru reț inerea gheț ii / zăpezii.
Canalul lateral care controlează ș anț ul longitudinal neregulat (de la îngust către lat) poate reduce zgomotul generat.
De asemenea, are o tracț iune îmbunătăț ită pe drumurile acoperite cu gheaț ă / zăpadă prin faptul că gheaț a ș i zăpada care se acumulează în caneluri se îndepărtează mai uș or.
Direcț ia de proiectare a ș ablonului ș i canelurile laterale de pe nervura centrală până la umărul pneului îmbunătăț esc scurgerea apei atunci când conduci pe ș osele umede, prin miș carea ș i direcț ionarea apei dinspre centru către ambele părț i ale anvelopei prin aceste caneluri laterale