Tehnologie destul de silenţioasă a peretelui lateralComponenta specială a acestor pneuri este cauciucul special proiectat şi integrat între peretele lateral şi filtrele de rulare, care îndepărtează zgomotul şi vibraţiile ce sunt transmise de pe suprafaţa drumului către interiorul autovehiculului prin intermediul peretelui lateral.
Niciun alt producător de anvelope nu are această caracteristică inovatoare..
Compania producătoare de anvelopele Nokian a dezvoltat şi brevetat indicatorul de siguranţă pentru iarnă. Şanţurile trebuie să aibă o adâncime de cel puţin 4 milimetri pentru a asigura o aderenţă suficientă pe zăpadă şi pentru a preveni acvaplanarea şi deraparea autovehicului pe noroi.
Dacă nu mai este vizibil, atunci anvelopele de iarnă trebuie înlocuite pentru a asigura un nivel suficient de siguranţă maşinii.
Fulgul de zăpadă rămâne vizibil până la 4 milimetri.
Numerele dispar unul după celălalt, atunci când pneul este uzat, iar adâncimea benzii de rulare scade.
Acesta indică adâncimea benzii în milimetri, afişând valoarea cu numere de la 8 la 4.
Indicatorii de siguranţă pentru anvelopele de iarnă Nokian cu fulg de zăpadă îmbunătăţesc siguranţa şi confortul în timpul conducerii.
Indicatorul de siguranţă cu fulg de zăpadă din anvelopa de iarnă Nokian WR D4 îmbunătăţeşte siguranţa în timpul iernii.
Tehnologie destul de silenţioasă a peretelui lateralComponenta specială a acestor pneuri este cauciucul special proiectat şi integrat între peretele lateral şi filtrele de rulare, care îndepărtează zgomotul şi vibraţiile ce sunt transmise de pe suprafaţa drumului către interiorul autovehiculului prin intermediul peretelui lateral