Noua era a imaginatiei.
Phil Teer ofera consiliere brandurilor si guvernelor cu privire la aceste strategii creative.
Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativitatii de a transforma oameni si locuri de cand si-a scris teza despre Glasgow ca oras postmodern..
Agentia reprezintaun experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajatilorsi a mediului de lucru creativ.
Harvard Business Review a numit-o "
Cea mai inspaimantatoare companie de pe pamant", iar Fast Company ca fiind "agentia publicitara care pune capat tuturor agentiilor publicitare".
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agentii de creatie londoneza St Luke\'s , infiintata in anii 1990.
Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precumNew York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative,precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut,Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritelecreative si si-au schimbat vietile.
Pur si simplu, venitul de bazaare potentialul de a schimba totul.
Ar putea eradica saracia si evitaun viitor distopic mult previzionat de automatizare si somaj ridicat - dar ar putea avea si un efect neasteptat: o explozie a creativitatii in masa.
Cum va conduce venitul universal de baza la explozia creativitatii Noua era a imaginatiei este un manifest creativ pentru venitul universal de baza.
Cand nu mai trebuie sa ne facem griji cu privire la bani,avem ocazia sa fim creativi pe scara larga.
Venitul universal de bazaeste o idee foarte veche, dar care devine rapid ideearadicala a secolului XXI.
Noua era a imaginatiei