Pornind de la principiul Marketingul nu este o batalie a produselor in sine ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.
Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului prin extensii de linie sau ersificarea gamei de produse sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei..
Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau dupa caz de repozitionare prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe fie prin prisma studiilor de caz din domenii erse pentru o firma de software o companie producatoare de inghetata o companie petroliera o emisiune de televiziune o firma de contabilitate sau pentru candidati politici .
In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante si anume problemele legate de nume de cercetarea de marketing rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor pana la urma terenul de lupta final din marketing.
Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii.
La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client din punct de vedere al conceptiilor influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie .
Pornind de la principiul Marketingul nu este o batalie a produselor in sine ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita