Hai sa recunoastem, cu totii am esuat.
Acest olandez pasionat este atras de neobisnuitul si absurdul vietii cotidiene si stie cum sa le preschimbe in campanii interesante si in proiecte publicistice de succes.&ldquo
TypoTalks, Berlin 
Numar pagini: 168Dimensiuni: 17 x 12 cmTip coperta: NecartonataAutor: Erik Kessels.
Maniera in care Kessels abordeaza artele poate fi comparata cu cea a unui antropolog modern...&ldquo
Vogue (Italia) &bdquo
Kessels este un artist adevarat, ce merge dincolo de sfera categorialului.
In schimb, cauta cu fervoare disonantul, banalul si, mai presus de toate, subminarea armoniei ritualizate...&ldquo
Time &bdquo
Un publicitar, un talent creativ, curator, editor, colectionar si un artist ingenios cu un stil impecabil. &bdquo
In mod clar, Kessels este prea putin interesat de lucrurile perfecte.
Oricare ar fi rezultatul, la final te vei relaxa stiind c-ai cam rasolit-o.
Despre cum sa creezi ceva unic depasindu-ti temerile. 
Cine stie ce minuni se pot naste din aceasta regandire radicala a lucrurilor? Rezultatele va vor suprinde si pe tine, si pe cei din jur - adevarata originalitate nu poate fi prevazuta.
Despre cum sa te lasi inspirat de greseli, in loc sa le regreti.
Dar daca greselile care contribuie la esec reprezinta ele insele intrezaririle timpurii ale succesului? Aceasta carte este despre curajul de a esua.
Daca ai dat-o in bara, ai dat de necaz.
Intelepciunea conventionala ne spune ca nu e bine sa esuezi, indiferent de amploarea esecului: de la o simpla nereusita la un adevarat dezastru.
Poate ca nu la o scara de proportii, dar, intr-un anumit fel, forma sau chip, am dat-o in bara.
Hai sa recunoastem, cu totii am esuat