O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

Detalii O abordare pragmatica a campaniilor

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
52.5 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Raluca-Stefania Balica

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

O abordare pragmatica a campaniilor - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești O abordare pragmatica a campaniilor de la Raluca-Stefania Balica, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 52.5 Lei

Caracteristicile produsului O abordare pragmatica a campaniilor

  • Brand: Raluca-Stefania Balica
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 25-10-2024 01:12:27

Comandă O abordare pragmatica a campaniilor Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda O abordare pragmatica a campaniilor de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale , a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare (sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare, campaniile sociale). Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre, campaniile sociale si,implicit, mesajele publicitare, echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza, dintr-o perspectiva pragmatista, limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu, Universitatea din Bucuresti In lucrarea de fata, autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice, pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata, autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la diverse stiinte socio-umane, cu obiecte de cercetare diverse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Raluca-Stefania Balica