Cumpara de la grupdzc.ro

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica - Editura Universitatii de Vest


O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica
52.5 Lei

Disponibil

(30-06-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara o abordare pragmatica editura universitatii de vest de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru o abordare pragmatica editura universitatii de vest

Teza de doctorat O abordare pragmatica a campaniilor sociale a autoarei Balica Raluca-Stefania este o contributie in stiintele comunicarii oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare campaniile sociale .
George Bondor Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
Habil. dr. univ. - Prof.
Totodata autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la erse stiinte socio-umane cu obiecte de cercetare erse si contexte multiple.
Vasile Romulus Brancoveanu Universitatea din Bucuresti In lucrarea de fata autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii.
Habil. dr. univ. - Prof.
Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre campaniile sociale si implicit mesajele publicitare echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza dintr-o perspectiva pragmatista limbajul utilizat in cadrul acestor practici.
Teza de doctorat O abordare pragmatica a campaniilor sociale a autoarei Balica Raluca-Stefania este o contributie in stiintele comunicarii oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare campaniile sociale


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse