Teza de doctorat O abordare pragmatica a campaniilor sociale a autoarei Balica Raluca-Stefania este o contributie in stiintele comunicarii oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare campaniile sociale .
George Bondor Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
Habil. dr. univ. - Prof.
Totodata autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la erse stiinte socio-umane cu obiecte de cercetare erse si contexte multiple.
Vasile Romulus Brancoveanu Universitatea din Bucuresti In lucrarea de fata autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii.
Habil. dr. univ. - Prof.
Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre campaniile sociale si implicit mesajele publicitare echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza dintr-o perspectiva pragmatista limbajul utilizat in cadrul acestor practici.
Teza de doctorat O abordare pragmatica a campaniilor sociale a autoarei Balica Raluca-Stefania este o contributie in stiintele comunicarii oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare campaniile sociale