O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

Detalii O abordare pragmatica a campaniilor

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
52.5 Lei
Categorie (vânzător)
Diverse
Marca
Editura Universitatii de Vest

Produs actualizat în urmă cu 6 ore
Descriere YEO:

O abordare pragmatica a campaniilor - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești O abordare pragmatica a campaniilor de la Editura Universitatii de Vest, în categoria Diverse.

Indiferent de nevoile tale, O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 52.5 Lei

Caracteristicile produsului O abordare pragmatica a campaniilor

  • Brand: Editura Universitatii de Vest
  • Categoria: Diverse
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 25-11-2024 01:40:54

Comandă O abordare pragmatica a campaniilor Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda O abordare pragmatica a campaniilor de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Teza de doctorat O abordare pragmatica a campaniilor sociale a autoarei Balica Raluca-Stefania este o contributie in stiintele comunicarii oferind un cadru conceptual a carui miza este adancirea intelegerii sensului mesajelor publicitare sau a instantelor specifice avute in vedere in aceasta lucrare campaniile sociale . Acest lucru este important in masura in care propunerea de fata arunca lumina asupra intentiilor din spatele unor elemente tot mai prezente in vietile noastre campaniile sociale si implicit mesajele publicitare echipand cititorul cu instrumentele necesare pentru a intelege si analiza dintr-o perspectiva pragmatista limbajul utilizat in cadrul acestor practici. - Prof. univ. dr. Habil. Vasile Romulus Brancoveanu Universitatea din Bucuresti In lucrarea de fata autoarea isi exprima de la inceput preferinta de a privi procesul comunicarii din perspectiva filosofiei pragmatice pe care o considera cea mai potrivita datorita capacitatii ei de a surprinde influenta actelor de comunicare asupra comportamentului omenesc si de a pune in evidenta puterea imensa de persuasiune pe care elementele extralingvistice o au in actul comunicarii. Totodata autoarea argumenteaza in favoarea acestei metode in baza maximei aplicabilitati pe care aceasta o are la erse stiinte socio-umane cu obiecte de cercetare erse si contexte multiple. - Prof. univ. dr. Habil. George Bondor Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Editura Universitatii de Vest