Cartea Observatorul de Brand reprezinta un set de lectii pentru toti managerii de hoteluri si restaurante pentru administratorii de magazine si supermarket-uri si pentru toti cei care organizeaza manifestari expozitionale si prezentari de produs.
Te invit asadar la actiune Te invit la observatie Pe taramul ospitalitatii ndash pentru actiuni memorabile.
Prin acest serviciu de observator de Brand companiile aplicante vor avea mai multi clienti si implicit volumul lor de vanzari va creste.
Observatorul de Brand vine la fata locului vede cuprinde tot ce inseamna organizare analizeaza relationarea cu clientii observa locatia transportul invitatilor sonorizarea vizualizeaza actiunea culege toate datele si la final ofera managerului sau organizatorului de eveniment un raport complet incluzand si solutii de imbunatatire.
Vei vedea in cele cinci module de consultanta care sunt cele mai frecvente greseli in abordarea unui eveniment in organizarea unor activitati dintr-o unitate turistica dintr-un supermarket showroom sau dintr-un service auto.
Cartea Observatorul de Brand trebuie sa se afle pe masa de lucru al tuturor companiilor care isi doresc performanta in business.
Practica ne-a demonstrat ca avem nevoie in unitatea noastra de un observator de Brand atunci cand vrem ca magazinul nostru sa aiba un flux mare de cumparatori cand vrem ca supermarketul nostru sa fie functional cand vrem ca service-ul nostru auto sa fie apreciat de catre clientii fideli sau showroom-ul nostru sa fie prietenos cu potentialii cumparatori.
Cartea Observatorul de Brand reprezinta un set de lectii pentru toti managerii de hoteluri si restaurante pentru administratorii de magazine si supermarket-uri si pentru toti cei care organizeaza manifestari expozitionale si prezentari de produs