Descriere YEO:
Pe YEO găsești Oportunitati de optimizare a strategiilor de la Universitara, în categoria Marketing si Comert.
Indiferent de nevoile tale, Oportunitati de optimizare a strategiilor de marketing prin utilizarea realitatii virtuale si a realitatii augmentate - Bogdan-Mihai Prodea din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 45 Lei
Caracteristicile produsului Oportunitati de optimizare a strategiilor
- Brand: Universitara
- Categoria: Marketing si Comert
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 20-12-2024 01:34:29
Comandă Oportunitati de optimizare a strategiilor Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Oportunitati de optimizare a strategiilor de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Aceasta lucrare exploreaza oportunitatile de optimizarea a
strategiilor de
marketing prin utilizarea tehnologiilor Realitatea Virtuala RV si Realitatea Augmentata RA investigand modul in care integrarea acestora poate imbunatati practicile de
marketing si poate influenta comportamentul consumatorilor in mediul digital. Primul obiectiv este de a evalua modul in care aceste doua tehnologii sunt percepute si utilizate de catre consumatori. Astfel cercetarea adopta o abordare calitativa pentru a explora aceste dimensiuni. Prin intermediul interviurilor in profunzime se examineaza modul in care inizii percep utilizeaza si interactioneaza cu RA si RV in erse contexte. Al doilea obiectiv este de a determina daca implementarea RA sau RV are vreun impact asupra nivelurilor intentiei de achizitie in mediul online utilizand metode experimentale pentru a evalua acest efect. Au fost realizate doua experimente iar concluziile au aratat ca cele doua tehnologii au un impact pozitiv asupra intentiei de achizitie in mediul digital. A doua parte a cercetarii cantitative este reprezentata de o ancheta pe baza de sondaj care abordeaza cel de-al treilea obiectiv principal al tezei acela de a identifica si masura modul in care diferitele caracteristici ale RA si RV impacteaza si influenteaza nivelul intentiei de achizitie. Aceasta sectiune ofera o perspectiva asupra factorilor care influenteaza adoptarea si acceptarea de catre consumatori a acestor tehnologii emergente si ofera scheme de influenta care sunt valoroase in procesul de implementare a
realitatii augmentate sau
virtuale in strategia de
marketing. Pe baza constatarilor si a informatiilor colectate din capitolele anterioare se propune un program de marketing pentru implementarea RA si RV in strategia de marketing a IMM-urilor. Aceasta sectiune ofera orientari si recomandari practice pentru ca IMM-urile sa valorifice eficient tehnologiile in eforturile lor de marketing. Concluziile trase in urma cercetarii evidentiaza potentialul semnificativ al
realitatii virtuale si
augmentate in optimizarea
strategiilor de marketing. Integrarea acestor tehnologii ofera oportunitati unice pentru experiente imersive personalizate si interactive pentru consumatori. Cu toate acestea trebuie luate in considerare provocari precum costul limitarile tehnice si gradul de acceptare al tehnologiei pentru a exploata pe deplin beneficiile potentiale ale RA RV.