Aceasta lucrare exploreaza oportunitatile de optimizarea a strategiilor de marketing prin utilizarea tehnologiilor Realitatea Virtuala RV si Realitatea Augmentata RA investigand modul in care integrarea acestora poate imbunatati practicile de marketing si poate influenta comportamentul consumatorilor in mediul digital.
Cu toate acestea trebuie luate in considerare provocari precum costul limitarile tehnice si gradul de acceptare al tehnologiei pentru a exploata pe deplin beneficiile potentiale ale RA RV..
Integrarea acestor tehnologii ofera Oportunitati unice pentru experiente imersive personalizate si interactive pentru consumatori.
Concluziile trase in urma cercetarii evidentiaza potentialul semnificativ al realitatii virtuale si augmentate in optimizarea strategiilor de marketing.
Aceasta sectiune ofera orientari si recomandari practice pentru ca IMM-urile sa valorifice eficient tehnologiile in eforturile lor de marketing.
Pe baza constatarilor si a informatiilor colectate din capitolele anterioare se propune un program de marketing pentru implementarea RA si RV in strategia de marketing a IMM-urilor.
Aceasta sectiune ofera o perspectiva asupra factorilor care influenteaza adoptarea si acceptarea de catre consumatori a acestor tehnologii emergente si ofera scheme de influenta care sunt valoroase in procesul de implementare a realitatii augmentate sau virtuale in strategia de marketing.
A doua parte a cercetarii cantitative este reprezentata de o ancheta pe baza de sondaj care abordeaza cel de-al treilea obiectiv principal al tezei acela de a identifica si masura modul in care diferitele caracteristici ale RA si RV impacteaza si influenteaza nivelul intentiei de achizitie.
Au fost realizate doua experimente iar concluziile au aratat ca cele doua tehnologii au un impact pozitiv asupra intentiei de achizitie in mediul digital.
Al doilea obiectiv este de a determina daca implementarea RA sau RV are vreun impact asupra nivelurilor intentiei de achizitie in mediul online utilizand metode experimentale pentru a evalua acest efect.
prin intermediul interviurilor in profunzime se examineaza modul in care inizii percep utilizeaza si interactioneaza cu RA si RV in erse contexte.
Astfel cercetarea adopta o abordare calitativa pentru a explora aceste dimensiuni.
Primul obiectiv este de a evalua modul in care aceste doua tehnologii sunt percepute si utilizate de catre consumatori.
Aceasta lucrare exploreaza oportunitatile de optimizarea a strategiilor de marketing prin utilizarea tehnologiilor Realitatea Virtuala RV si Realitatea Augmentata RA investigand modul in care integrarea acestora poate imbunatati practicile de marketing si poate influenta comportamentul consumatorilor in mediul digital