O poti lua pe o cale deja batuta si te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor.
Derek impartaseste cu cititorii unele dintre principiile (si „anti-principiile”) pe care le-a invatat si le-a aplicat cat timp a fost antreprenor din intamplare si le spune cum sa-si dezvolte afacerea fara sa-si piarda sufletul.“ - Todd Henry, autorul cartii Die Empty „Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice iti doresti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viata ta.“ - Forbes .
Pe bune.
Oau.
Sper sa iti placa la fel de mult cat mi-a placut mie.“ - Tim Ferris, autorul cartii The 4-Hour Workweek „Am parcurs aceasta carte in vreo ora. „Daca iti doresti un manifest autentic, un ghid la obiect si o lectura amuzanta asupra careia sa revii iar si iar, Orice iti doresti este cartea de care ai nevoie.
Incepe cu putin, tine la clientii tai mai mult decat la tine insuti si condu-ti afacerea ca si cand nu ai avea nevoie de bani.
Nu trebuie sa ai idei marete; de fapt, este chiar indicat sa nu le ai.
Nici tu nu ai. Sivers nu a avut nevoie de un plan de business.
Opt ani mai tarziu, a vandut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari.
In 2000, si-a angajat primul om. Sivers si-a inceput afacerea in 1998 din dorinta de a-si ajuta prietenii sa-si vanda CD-urile.
pentru ca nimeni nu l-a putut ajuta in acest sens, a pornit la drum de unul singur si a construit de la zero un magazin online.
Era un muzician independent de succes care voia doar sa-si comercializeze online CD-ul. Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in vedere dezvoltarea unei afaceri de proportii.
O poti lua pe o cale deja batuta si te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor