O poti lua pe o cale deja batuta si te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor. Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in vedere dezvoltarea unei afaceri de proportii.
Derek impartaseste cu cititorii unele dintre principiile (si „anti-principiile”) pe care le-a invatat si le-a aplicat cat timp a fost antreprenor din intamplare si le spune cum sa-si dezvolte afacerea fara sa-si piarda sufletul.“ - Todd Henry, autorul cartii Die Empty „Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice iti doresti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viata ta.“ - Forbes.
Pe bune.
Oau.
Sper sa iti placa la fel de mult cat mi-a placut mie.“ - Tim Ferris, autorul cartii The 4-Hour Workweek „Am parcurs aceasta carte in vreo ora.
Incepe cu putin, tine la clientii tai mai mult decat la tine insuti si condu-ti afacerea ca si cand nu ai avea nevoie de bani. „Daca iti doresti un manifest autentic, un ghid la obiect si o lectura amuzanta asupra careia sa revii iar si iar, Orice iti doresti este cartea de care ai nevoie.
Nu trebuie sa ai idei marete; de fapt, este chiar indicat sa nu le ai.
Nici tu nu ai.
Opt ani mai tarziu, a vandut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari. Sivers nu a avut nevoie de un plan de business.
In 2000, si-a angajat primul om.
pentru ca nimeni nu l-a putut ajuta in acest sens, a pornit la drum de unul singur si a construit de la zero un magazin online. Sivers si-a inceput afacerea in 1998 din dorinta de a-si ajuta prietenii sa-si vanda CD-urile.
Era un muzician independent de succes care voia doar sa-si comercializeze online CD-ul.
O poti lua pe o cale deja batuta si te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor. Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in vedere dezvoltarea unei afaceri de proportii