1.
Intr-adevar putem vorbi despre o alta conceptie si viziune despre o diferenta colosala de tehnologie dar spatiul respectiv este de asem.
Ei par sa nu inteleaga faptul ca Sala Proiectiilor reprezinta mai mult decat o simpla cavitate fizica in interiorul muntelui fie ea si foarte tehnologizata.
Acesta a fost mereu unul dintre punctele sensibile in discutiile cu partenerii nostri din alte state.
O data cu infiintarea sectiunii de contrainformatii din cadrul Departamentului pe care o conduc am revizuit in mare parte acel protocol si l-am adecvat necesitatilor de moment.
Tocmai de aceea s-a pus in mod special problema stabilirii unui program de pregatire si a unor teste adecvate pentru persoanele care patrund acolo.
Functiile motorii sunt de asemenea afectate miscarile devin rigide trupul se misca greu iar privirea ramane atintita intr-un singur punct chiar daca exista stimuli sonori si vizuali puternici.
Acei oameni pareau rupti de realitate si nu au reusit sa-si revina complet decat dupa cateva saptamani.
Cezar mi-a povestit ca aceste aspecte au fost intelese abia dupa ce s-a observat comportamentul straniu al unor soldati care prin natura situatiei au fost prezenti in cadrul complexului din interiorul muntelui imediat dupa descoperirea lui.
Fara un antrenament psiho-mental adecvat nu se poate patrunde in interiorul Salii decat cu riscul unor manifestari ulterioare bizare.
Chiar si persoanele care au asigurat sarcinile de rutina pentru un timp au trebuit alese din randul ofiterilor superiori sau au trebuit sa urmeze cursuri de pregatire speciale.
Ne-am dat repede seama ca accesul in acel loc special poate fi oferit doar unei anumite categorii de persoane care trebuie sa aiba o pregatire adecvata din punct de vedere psihic si mental.
Impulsul meditativ si de relaxare este foarte accentuat iar launtric apare un gen de elan nedeslusit spre lucruri nobile elevate spre tot ceea ce este bun frumos si plin de o aspiratie inaltatoare.
Impresia generala este aceea de alta lume si aceasta nu doar prin specificul tehnologiei si al obiectelor din interior ci mai ales printr-o cunoastere intuitiva care apare si modifica natura gandurilor si actiunilor.
Totusi in anii care au urmat mi-am dat seama ca fenomenul se repeta identic ceea ce inseamna ca el nu se datoreaza unor tendinte subiective ci este o consecinta a vibratiei foarte speciale care exista in acel loc.
La inceput atunci cand am vizitat pentru prima data locul am crezut ca aceasta senzatie este generata de maretia extraordinara a constructiei si a spatiului de acolo de tehnologia foarte avansata si de ineditul situatiei in care esti pus atunci.
Gandurile sunt rare si ele se imbina cu un gen de emotie foarte profunda avand aproape un caracter sacru.
Intr-un fel care cu greu poate fi descris ea este cumva suspendata si linistita .
O data ce ajungi in Sala Proiectiilor mintea tinde sa fie izolata de amintiri sau de ganduri secundare.
Cred ca cea mai potrivita redare a situatiei ar putea fi facuta prin expresia o neasteptata transformare de comportament si gandire imediat dupa ce se patrunde in Marea Galerie.
Ea comporta o serie de caracteristici care de multe ori sunt bulversante pentru psihicul si mentalul fiintei umane.
Aici problema consta in a intelege corect natura descoperirii care a fost facuta.
Probabil multi cititori isi imagineaza ca Marea Galerie si Sala Proiectiilor reprezinta un fel de muzeu in care afluxul de oameni este continuu si destul de intens.
El povesteste in detaliu unele dintre calatoriile sale in aceasta zona a planetei insotind adeseori descrierile sale cu schite edificatoare.
Radu Cinamar descrie in mod unic ce inseamna cu adevarat interiorul pamantului cum se poate ajunge acolo ce se poate simti si care sunt efectele care decurg dintr-o astfel de experienta.
Dupa o pauza de 7 ani autorul uimeste si de aceasta data prin subiectul provocator adus in discutie.
Al doilea tunel - Radu Cinamar Iata-ne ajunsi la volumul 5 al seriei Radu Cinamar ce a devenit celebra odata cu aparitia in 2004 a controversatului Viitor cu cap de mort .
In interiorul pamantului. 1