1.
Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestei lucrari in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din obiectivele competentele vizate prin studiul temei termenii si sintagmele-cheie suportul teoretic organizatorii cognitivi schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile sarcini de reflectie si exercitii aplicative sugestii pentru luarea notitelor recomandari bibliografice pentru studiul inidual..
Teoria si metodologia evaluarii - Musata-Dacia Bocos Dana Jucan Lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua propunand suporturi practic-actionale metodologice si deopotriva elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de auto instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni.
Teoria si metodologia instruirii. 2.
In prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s-a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din urmatoarele componente obiective competente vizate prin studiul temei termeni si sintagme-cheie suport teoretic organizatori cognitivi scheme prin care sunt esentializate si explicitate continuturile sarcini de reflectie si exercitii applicative sugestii pentru luarea notitelor recomandari bibliografice pentru studiul inidual.
Teoria si metodologia curriculumului - Musata-Dacia Bocos Dana Jucan Adresandu-se tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua precum si celor care doresc sa se perfectioneze autoperfectioneze lucrarea de fata propune suporturi practic-actionale metodologice si deopotriva elemente de fundamentare teoretica referitoare la problematicile specifice fundamentelor pedagogiei si teoriei si metodologiei curriculumului.
Fundamentele pedagogiei. 1