De ce sa ii citim cartea? Fiindca este cel mai bun manual de old school/no bullshit/best practice in publicitate, scris in limba romana de un practician pursange.
Cartea isi propune stabilirea unui nivel minim de bun simt in publicitatea romaneasca, de la care sa putem cu totii construi un calup publicitar mai bun..
Teorie, exemple, intamplari, gafe, dezbateri, scrise si descrise cu sinceritate, ironie si patima.
Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni pana acum la un loc, apar pe fiecare pagina.
Aceast volum este o colectie de lectii invatate din practica, seminarii si cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz si povesti din agentii.
Atractia noastra, a est-europenilor, pentru celebrii Madmen din advertising este indreptatita: ei au inventat meseria asta, si ii tot citam - Ogilvy a zic, Leo Burnett a dres etc.
Plus ca este remarcabil scrisa - ca(aproape) toate reclamele create de Davide! PPlus-plus ca debordeaza de umor si de cazuri reale si celebre de pe la noi.
De ce sa ii citim cartea? Fiindca este cel mai bun manual de old school/no bullshit/best practice in publicitate, scris in limba romana de un practician pursange