Lucrarea este abordata in conformitate cu Precizarile Ministerului Educatiei si Cercetarii referitoare la Curriculumul pentru formarea initiala a cadrelor didactice din invatamantul secundar prin Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic.
O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001.. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. in stiinte ale educatiei lector univ.
Autoarea dr. &bull
Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative). &bull
Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant. &bull
Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului. &bull
Partea I a cartii Introducere in Pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei). 39076/ 22.10.2001) cartea este structurata pe 4 module: &bull
Introducere in Pedagogie &bull
Teoria si metodologia curriculumului &bull
Teoria si metodologia instruirii &bull
Teoria si metodologia evaluarii.
In raport de aceste Precizari (nr.
Lucrarea este abordata in conformitate cu Precizarile Ministerului Educatiei si Cercetarii referitoare la Curriculumul pentru formarea initiala a cadrelor didactice din invatamantul secundar prin Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic