Descriere YEO:
Pe YEO găsești Performanta sub stres - Viorel de la Viorel Cojocaru, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Performanta sub stres - Viorel Cojocaru din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 37 Lei
Caracteristicile produsului Performanta sub stres - Viorel
- Brand: Viorel Cojocaru
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 26-11-2024 01:32:51
Comandă Performanta sub stres - Viorel Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Performanta sub stres - Viorel de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Performanta sub
stres. Contributii la formarea agentilor de Intelligence Una dintre provocarile majore ale omenirii in perioada actuala o reprezinta evolutia si impactul tehnologiei informatiei asupra societatii. Detinerea, puterea si utilitatea informatiei, intelligence (cum este denumit in terminologia anglosaxona si cum a fost preluat in toate societatile democratice) reprezinta miza noilor conflicte economice, culturale, civilizationale, politice, militare. Serviciile de intelligence constituie un subiect fascinant pentru o parte insemnata a populatiei, aceste structuri fiind privite ca unele necesare, dar in acelasi timp fiind blamate pentru ca utilizeaza in realizarea activitatii specifice metode prin care este restrans exercitiul unor drepturi si libertati cetatenesti. [...] Intelligence nu inseamna numai culegerea de informatii si transmiterea acestora catre beneficiari, ci cunoastere, un mod de a intelege lumea utilizand toate sursele. Spre deosebire de informatie, care are un mare grad de relativitate, intelligence-ul reprezinta informatia analizata, care este prezentata decidentului, ca suport in fundamentarea deciziilor. Dar, ce se intampla astazi in secolul cunoasterii in domeniul intelligence-lui? Studiile universitare in materia intelligence-ului nu vizeaza exclusiv pregatirea viitoarelor cadre informative, ci mai degraba educarea studentilor cu privire la misiunile, strategiile, structura si functionarea comunitatii informative dintr-o perspectiva istorica si contemporana. In plus, studierea intelligence-ului in cadrul disciplinelor de relatii internationale poate facilita pregatirea studentilor in directia profesiei de analist strategic. De asemenea, includerea studiilor de securitate si intelligence in programele analitice ale facultatilor de inginerie ori management permite formarea de specialisti in domeniul protectiei infrastructurilor strategice. Nu in ultimul rand, educarea tinerilor in ceea ce priveste istoria informativa nationala poate genera necesara demistificare a activitatii serviciilor secrete, prin relevarea rolului important al intelligence-ului in educatie, securitatea nationala, diplomatie, economie etc . Trebuie sa intelegem ca este mult mai productiv sa privim educarea, formarea, antrenarea si specializarea ca elemente / componente integrate ale unui sistem continuu si nu ca activitati separate, desfasurate in universitati, pe de o parte, si de institutiile si structurile de informatii (agentii/servicii) pe de alta parte. Cartea
Performanta sub
stres. Contributii la formarea agentilor de Intelligence reprezinta rodul unor ani de cercetare dedicati unei teme importante pentru educatia in Intelligence. Este vorba de cercetarea privind invatarea sub
stres intr-un domeniu important si strategic, Intelligence, despre care se scrie si s-a scris si la noi, mai mult in ultimul timp, dar in perioada elaborarii tezei/cartii, sigur lucrurile nu erau foarte dezvoltate la nivelul termenelor si conceptelor. Lucrarea incearca sa raspunda unor intrebari legate de invatarea sub stres.[...] Importante in structura si logica cartii sunt cel putin patru ideii fundamentale, enumerate de profesorul Neacsu: (a) prima este teoretica, in special reconceptualizatoare pentru termeni cheie, din care retinem: invatare, cu toate formele ei profesionale; stres, strategii si programe de abordare, identificare, preventie; conduita/comportament optim; diagnoza-prognoza; profil profesional-moral; stiluri si modele proactive de formare, rezolvare de probleme; performanta; reflectivitate; comunicare s.a.; (b) a doua este cea investigativa, cu nuclee de cercetare psiho-socio-pedagogica coparticipativa, actional-probatorie ; (c) a treia este pragmatica, tinta constituind-o aplicatiile in spatiul ameliorarii formatului universitar militar, aflat insa sub un control decizional recunoscut si acceptat de autonomia universitara; (d) a patra fiind cea persuasiva prin argumentatia continuta de raspunsurile la intrebari-scop, precum: • cum percepem si cum identificam stresul si principalele surse de stres in ANI; • care