Descriere YEO:
Pe YEO găsești Phronesis marketing - Corneliu Vilsan de la Corneliu Vilsan, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Phronesis marketing - Corneliu Vilsan din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 50 Lei
Caracteristicile produsului Phronesis marketing - Corneliu Vilsan
- Brand: Corneliu Vilsan
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Phronesis marketing - Corneliu Vilsan Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Phronesis marketing - Corneliu Vilsan de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi bazeaza o buna parte din opera sa din sfera stiintelor sociale pe o interpretare moderna a conceptului aristotelian de phronesis (in greaca veche phronesis, romanizat: phronesis), tradus in franceza ca sagacite, si in engleza prin intelepciune practica sau prudenta. In antichitate, prudena era o dimensiunea a moralei, impreuna cu modestia, justitia si curajul, aspect care a fost uitat in lumea moderna. "
Phronesis este mai mult decat cunoasterea stiintifica, analitica (episteme), si mai mult decat cunostintele tehnice sau indemanarea, presupunand judecata si decizii luate intr-o maniera tipica unui actor social si politic foarte abil." Profesorul Flyvbjerg porneste de la premisa ca putem folosi notiunea de phronesis ca un raspuns la "razboiul stiinific" dintre stiintele naturale si stiintele sociale.
Corneliu Vilsan a realizat ca putem folosi phronesis si pentru a aborda criza din sfera
marketing-ului, reconciliind teoriile contradictorii din domeniul publicitaii, inelegand ca toate au atat puncte forte, cat si minusuri.
Phronesis Marketing impartaseste intelepciunea, principiile si instrumentele care ghideaza managerii printr-o foaie de parcurs cuprinzatoare, pentru a imbunatatii pozitia strategica a marketingului in cadrul organizatiilor lor. Daca esti detinatorul unei afaceri mici care are ambitia de a ajunge o afacere mare sau daca lucrezi deja de multa vreme in
marketing in cadrul unei organizatii mari, aceasta carte este pentru tine. Te va ajuta sa incepi de la zero sau iti va da idei noi despre cum sa iti imbunatatesti strategia de
marketing si cum sa o implementezi mai bine pentru a obtine rezultate profitabile pe termen lung. Aceasta cartea
Phronesis marketing se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate: • celor care lucreaza in publicitate, • clientilor agentiilor de publicitate; • celor care au vechime in domeniul marketingului, • celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului, • celor care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat in permanenta schimbare, in scopul obtinerii celor mai bune rezultate. Capitole: •Cum functioneaza publicitatea: scurta istorie a cinci teorii fundamentale • Poate departamentul de marketing sa fie responsabilizat prin masurarea randamentului capitalului investit (ROI)? • Arta si stiinta din spatele procesului de construire a strategiei unei companii • Phronesis marketing • Cum sa construiesti o strategie de marketing de succes • Marketingul intr-o lume digitala - o perspectiva • Cum pot lupta brandurile mici cu cele mari. Cazul bauturilor spirtoase artizanale/craft ... • Organizarea departamentului de marketing • Rost si scop: programele de responsabilizare sociala • Concluzii • Anexa 1: Testul de eficacitate in marketing • Anexa 2. Unii cumparatori si creatori istorici de branduri artizanale / craft Sunt absolut incantat de cat de buna - si necesara - este aceasta carte. Esti un David Ogilvy din perspectiva clientului! - Rory Sutherland , vicepresedinte Ogilvy UK, autor al cartii Alchemy: The Surprising Power Of Ideas That Don\'t Make Sense
Vilsan este o raritate, un CMO cu decenii de experienta practica, dar care a reusit sa dedice timp si studiului celor mai recente teorii, iar acum scrie o carte despre cum se raporteaza teoria si practica una la cealalta. - Paul Feldwick , autorul cartii The Anatomy of Humbug Marketingul modern presupune sa impaci arta cu stiinta, creativitatea cu strategiile bazate pe date factuale. Ca fost director de marketing,
Corneliu a fost dintotdeauna convins, inaintea multora, de importanta eficientei in marketing si de nev