Descriere YEO:
Plec, poate ma ratacesc | - Disponibil la carturesti.ro
Pe YEO găsești Plec, poate ma ratacesc | de la Signatura, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Plec, poate ma ratacesc | Matteo Razzin din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Plec, poate ma ratacesc |
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 55 Lei
Caracteristicile produsului Plec, poate ma ratacesc |
- Brand: Signatura
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 09-03-2025 01:41:35
Comandă Plec, poate ma ratacesc | Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Plec, poate ma ratacesc | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
O poveste plina de sens, relatata intr-un cadru vesel, despre implicatiile lui a fi unic si despre implinirea dobandita odata cu aflarea unui rost pe lume.Intr-un colt de lume, chiar in acest moment, cineva spune o poveste. Un parinte ii citeste dintr-o carte unui copil cu ochi mari si curiosi sau un bunic deapana firul unor amintiri de-altadata, mangaindu-si pe cap nepotul. Si mai e si domnul Francois Cuferescu, cel care ii povesteste istorioare lui Jean Pierre Trombon. Dar acest act narativ nu ramane la statut de complicitate intre emitatorul Francois si receptorul Jean Pierre; autorul
Matteo Rizzini si ilustratoarea Sonia Maria Luce Possentini au surprins verva celor doi si au cuprins-o in cartea „
Plec,
poate ma
ratacesc”.Neobisnuitele personaje locuiau intr-o mansarda calatoare secreta, veche si prafuita, printre cufere, valize si sipete. Domnul Cuferescu era si cautator de obiecte invechite si aduna toate lucrurile la care alti oameni renuntau, convins ca ele au o poveste demna de a fi spusa. In acest context, nu era de mirare ca spatiul devenise cam… aglomerat! Insa Francois tinea haosul sub control: intr-o zi din an, decretata ca „zi a curateniei”, acesta stergea praful din incapere si alegea un obiect pentru a-i istorisi aventurile.In acest rastimp, Jean Pierre colinda strazile, cantand la trombon din toate puterile, dar si avand grija sa se intoarca la mansarda inainte ca aceasta sa isi mute locatia. Aici, domnul Cuferescu il astepta deja rabdator si pregatit sa-si inceapa povestea.Istorisirea de azi are loc in regatul Calcea, unde domnea regele Ferdinand de Damasc, alaturi de regina Elisabetta de Cracovia si de sfatuitorul regal, marele duce de Socus. Inconjurat de nobili si supusi pantofi, regele era mahnit din pricina sosetelor sale gaurite si astepta cu emotie nasterea Printilor Soseti regali, mostenitorii picioarelor sale. Ziua mult asteptata a sosit, insa pe lume a venit doar printul Ciorapel.Regele era consternat, iar regina nu intelegea cum s-a putut intampla o asa grozavenie. Pe de alta parte, marele duce de Socus a poruncit crearea unei sosii, pentru ca soseta sa nu fie desperecheata. Dar printul nu-si dorea o sosie, asa ca le scrisese parintilor sai un bilet laconic, incepand chiar asa: „
Plec,
poate ma
ratacesc…”. Incotro a luat-o Ciorapel si pana unde a ajuns? Iar ratacindu-se cu adevarat, a reusit sa se si regaseasca? Lectura integrala a cartii „
Plec,
poate ma
ratacesc” ii va dezvalui cititorului deznodamantul surprinzator al istorioarei cu iz nobil, sistand totodata si manifestarile creative ale celor doi locuitori ai mansardei calatoare.Insa, odata ajuns la final, acesta nu va fi descoperit numai o poveste fascinanta, ci si o structura narativa aparte, esentiala pentruevidentierea sensurilor tesute in urzeala textuala. Cu alte cuvinte, avem de-a face cu o povestire in rama:istorisirea depre printul Ciorapel este inserata in naratiunea despre Francois Cuferescu si Jean Pierre Trombon.Ca artificiu de constructie al lumii epice, povestirea in rama aduce in prim-planul receptor situatia neobisnuita relatata, nu contextul-cadru. Acesta din urma reprezinta liantul dintre lumea exterioara/reala si miezul narativ, familiarizand cititorul cu atmosfera operei si pregatindu-l totodata pentru parasirea...